Medlem vinner Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Permalänk
Medlem

Riggat, som alla andra tävlingar som söker efter deltagare.

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Skrivet av str8forthakill:

Cool_Hector frågan är varför folk avslöjar sina bidrag till att börja med? Användarna har Noll impakt på det vinnande bidraget, det är en jury som exklusivt väljer sina egna vinnare. På samma sätt som att en Gilla knapp på facebook inte matar svältande barn i afrika, "Gilla" på sweclockers påverkar inte juryns beslut.

Som du säger det kan ha en motverkande effekt med

Jag vet mycket väl att ingen utom juryn har något att säga till om, men om mina misstankar är korrekta så skulle jag iallafall uppskatta en heads up om detta.

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara flika in och säga att jag har fått kortet och det fungerar kanon!

Tack Sweclockers och Gigabyte

Mvh

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Blaxxor:

Tänkte bara flika in och säga att jag har fått kortet och det fungerar kanon!

Tack Sweclockers och Gigabyte

Mvh

Grattis igen!
Jag vann själv en 2TB Hybrid SSD/HD från Seagate ganska nyligen, den snurrar nu i min HTPC, det kändes lite overkligt att vinna.
Ditt pris var ju ännu finare, det är också kul att du använder grafikkortet och inte bara säljer det vidare, nu har ju vinsten verkligen kommit till glädje.
Noterar också att du uppdaterat din signatur.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Grattis igen!
Jag vann själv en 2TB Hybrid SSD/HD från Seagate ganska nyligen, den snurrar nu i min HTPC, det kändes lite overkligt att vinna.
Ditt pris var ju ännu finare, det är också kul att du använder grafikkortet och inte bara säljer det vidare, nu har ju vinsten verkligen kommit till glädje.
Noterar också att du uppdaterat din signatur.

Tack ska du ha

Ja konstigt känsla att vinna faktiskt. Fick mail och trodde det var spam först, man vinner ju aldrig nåt annars menar jag

Kände mig tvungen att uppdatera resten av riggen också så fick köpt nytt moderkort, cpu och minne för att matcha grafikkortet.

Nu har man burk så man klarar sig ett tag

Mvh

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaxxor:

Tack ska du ha

Ja konstigt känsla att vinna faktiskt. Fick mail och trodde det var spam först, man vinner ju aldrig nåt annars menar jag

Kände mig tvungen att uppdatera resten av riggen också så fick köpt nytt moderkort, cpu och minne för att matcha grafikkortet.

Nu har man burk så man klarar sig ett tag

Mvh

Måste fråga dig hur du tycker moderkortet och cpu är tillsammans, lätt att OC, värme mm?
Väntar nämligen på ett sådant moderkort själv, dock inte BK versionen vad jag vet, tänkte även köpa en 4790K när det kommit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacAllan:

Måste fråga dig hur du tycker moderkortet och cpu är tillsammans, lätt att OC, värme mm?
Väntar nämligen på ett sådant moderkort själv, dock inte BK versionen vad jag vet, tänkte även köpa en 4790K när det kommit.

Inte testat överklocka alls än faktiskt. Kört standard dom sex dagarna jag haft kortet.

Det enda som inte varit bra var att moderkortet satte ganska hög volt vid auto. 1,32v så CPU blev ganska varm vid belastning men efter jag ändrade till manuell på 1,25 istället så blev det mycket bättre.

Utöver det så inga problem

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blaxxor:

Tänkte bara flika in och säga att jag har fått kortet och det fungerar kanon!

Tack Sweclockers och Gigabyte

Mvh

Antar att du inte vill/får avslöja ditt bidrag?

Grattis!