Eizo foris fg2421 G-Ignition Software

Permalänk
Medlem

Eizo foris fg2421 G-Ignition Software

Tjena!

Fick hem denna skönheten idag och skulle installera G-Ignition Software så jag kunde ändra färgerna och lite smått och gått där. Men nu kommer problemet, har installerat allt och det funkar men den hittar inte min skärm och jag kan inte manuellt installera min skärm heller(som det står om du inte hittar din skärm gör då en manuell installering här.) Går inte att klicka eller gör något.

Så nu vänder jag mig till er. Kan någon hjälpa mig så jag kan fixa färgerna och det som behövs så jag kan njuta till max av mitt spelande.

Mvh addezki

Permalänk
Medlem

Har du kopplat in USB-kabel som man fick med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av addezki:

Tjena!

Fick hem denna skönheten idag och skulle installera G-Ignition Software så jag kunde ändra färgerna och lite smått och gått där. Men nu kommer problemet, har installerat allt och det funkar men den hittar inte min skärm och jag kan inte manuellt installera min skärm heller(som det står om du inte hittar din skärm gör då en manuell installering här.) Går inte att klicka eller gör något.

Så nu vänder jag mig till er. Kan någon hjälpa mig så jag kan fixa färgerna och det som behövs så jag kan njuta till max av mitt spelande.

Mvh addezki

Kan inte mer än säga som personen ovan mig. Har du kopplat in USB-kabeln som följde med?

När datorn inte hittade min skärm så gick jag igenom lådan en gång till och hittade den sista kabeln som behövs för att skärmen ska fungera till 100%!

Permalänk
Entusiast

En annan sak att tänka på utöver USB är att ha skärmen igång när du sätter på datorn. Ifall du startar upp skärmen efter windows och g-ignition har laddat så fungerar det inte utan en omstart av programmet.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II