Assassins Creed Victory

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Personligen tyckte jag bara att Assassin's Creed sabbades av nutidssekvenserna, och det om något gjorde det flummigt. Men gissar på att du spelat igenom de andra spelen då? Du kanske kan upplysa mig om vilka betydande ändringar i gameplay som tillkommit serien igenom, för av det jag har sätt går klättrande, smygande, och dödande till nästan precis som det gjorde i det första spelet

Jadu... Det har väl mest förfinats. Precis som skjutandet, springandet och dödandet i Battlefield eller andra spelserier

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Smygandet är något som har förbättrat avsevärt av det lilla jag spelat Unity, i tidigare gick det ju knappt men nu kan du faktiskt ducka och smyga dig fram. Får hopaps Unity slutar suga getpung när det kommer till optimering

Permalänk

Av det jag testat av unity verkar det vara en enda röra. Av det jag har sett av unity verkar det vara värre än så. Dock blir det inget köp för min del med tanke på hur dåligt programmerat/optimerat det är. Samt att handlingen går ju fan inte framåt längre.