Skänkes och bygga dator för behövande, vart tog den tråden vägen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2009

Skänkes och bygga dator för behövande, vart tog den tråden vägen?

Hej!

Jag har gjort försök att hitta en tråd av några trevliga individer som tog som projekt att bygga ihop komponenter till fungerande datorer för att skänka till diverse ändamål/personer. Tyvärr hittar jag inte tråden igen. Är det någon som känner till tråden jag pratar om och är projektet fortfarande igång?

Jag vet inte om just mina saker är bra till den gruppen men jag tänkte i alla fall höra mig för. Nu vet jag inte exakt men jag har 1-2 flyttkartonger med diverse saker som jag allvarligt börjar fundera på om inte någon behöver de bättre. Till största delen kablar men även tangentbord, fläktar mm.

OBS!!! Jag är INTE intresserad av att sälja dessa saker. Antingen får det gå till ovanstående projekt eller så gör jag ett eget miniprojekt i mitt område där jag bor.

Windows 10 Pro. 2500K (3300mhz), Asus P8Z68-V PRO GEN3, HIS Radeon HD 6950 2GB "IceQ X Turbo" 840mhz, Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, Fractal Design Define R3, Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär, Corsair SSD 240GB Force GT Series, WD Red 4TB, Noctua NH-D14