Börjat folda igen, låga poäng

Permalänk

Börjat folda igen, låga poäng

Har börjat folda igen men har strul med poängen.
såhär ser det ut i loggen för mig men jag får bara 300 Poäng.
Vad kan vara fel?
WU räknaren verkar fungera.

08:46:51:WU00:FS00:Server responded WORK_ACK (400)
08:46:51:WU00:FS00:Final credit estimate, 1163.00 points
08:46:51:WU00:FS00:Cleaning up

Permalänk
Skrivet av Lavaguden:

Har börjat folda igen men har strul med poängen.
såhär ser det ut i loggen för mig men jag får bara 300 Poäng.
Vad kan vara fel?
WU räknaren verkar fungera.

08:46:51:WU00:FS00:Server responded WORK_ACK (400)
08:46:51:WU00:FS00:Final credit estimate, 1163.00 points
08:46:51:WU00:FS00:Cleaning up

Välkommen tillbaka!

Genrerade du en ny passkey när du började folda igen? I så fall kanske det kan var så att du inte kommit upp i 10 WU's ännu. (I statistiken på http://folding.extremeoverclocking.com ser det ut som om du bara gjort 7 st. den senaste tiden.)

Loggen som du ser i klienten räknar alltid med att du får bonus. Den vet inte om du gjort de 10 första WU's som behövs för att du skall få bonus eller ej.
Eller kan det vara så att du råkade avbryta en WU när du gjorde inställningarna i klienten, då måste du göra 10 WU's utan bonus igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lavaguden:

Har börjat folda igen men har strul med poängen.
såhär ser det ut i loggen för mig men jag får bara 300 Poäng.
Vad kan vara fel?
WU räknaren verkar fungera.

08:46:51:WU00:FS00:Server responded WORK_ACK (400)
08:46:51:WU00:FS00:Final credit estimate, 1163.00 points
08:46:51:WU00:FS00:Cleaning up

Ge det en dag eller ett par tills du har gjort 10 WU. Du är uppe i 8 för tillfället. Vad foldar du med för hårdvara?

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk

Blev likadant igen estimated points 1066 resulterade i en ökad wu men bara ca 200 poäng.
Folder för tillfället med två fyrkantiga i5or med sammanlagt ca 9kPPD men har samma fenomen på båda.
Jo jag har genererat en ny passkey då jag inte kunde hitta den gamla, låter en av burkarna stå på några dagar så får jag se vad som händer.
Borde passera 10 wu under natten.
Får väl gräva ner mig i det i helgen annars.

Är det i regel dålig ppd på xeon cpur? Har 2 riggar som samlar snmp frågor som på sin höjd passerar 0,5% load.