Högtalare funkar inte

Permalänk
Medlem

Högtalare funkar inte

Hej!

Har ett par högtalare, Logitech THX Z623, som jag fått låna av NBV via föreningen och har haft dessa ett bra tag nu. Dock har högtalarna slutat fungera. Det är inte på grund av min dator då jag har testat min dator i sign, min macbook, flera samsung och iphone mobiler och inget av det fungerar. On/off knappen är lite lös och hackigt seg vilket det inte var förut. Och varje gång jag sätter på den uppstår ett högt blip/BZZ ljud, oavsett om jag har kopplat aux-sladden i. Dessutom blir det inget ljud när jag petar med mitt finger på aux sladdens top, vilket det ska göra och det har det gjort förut men inte nu längre. Vad ska jag göra? Hittade ett klipp, ska jag göra som han? Eller ska jag lämna in NBV utan att jag får betala för högtalarna?

Hittade en annan tråd, har exakt samma problem där.

Tack på förhand!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!