Gigabyte Radeon HD 7990 m.m. säljes

Permalänk

Gigabyte Radeon HD 7990 m.m. säljes

Efter ett tidigare försök till att sälja det här grafikkortet, och en utebliven affär av ett rövhål, kände jag nu att det var dags för att pröva igen.

Jag har ett Gigabyte 7990 som jag önskar sälja. Anledningen till detta är att jag skaffade en liten formfaktor och att kortet då var lite för stort för min låda. Jag har kvitto kvar, men dessvärre inte original-kartongen. Kortet är alltså den officiella versionen släppt av ATI och inte den som exempelvis PowerColor snickrade ihop själva av två 7970, vilken drar mer ström, är betydligt större och lite mer opålitlig i t.ex. värmeutveckling.

Det är budgivning som gäller, och startpriset 1700 kronor känns rimligt.

Jag har även ett ASRock H81 Pro BTC kvar sen en väldigt gammal mining-rigg som aldrig blev av. Kortet är bara testkört. Prisförslag får man komma med på egen hand vid intresse.

Om det finns några funderingar är man varmt välkommen att skriva en rad till mig.

Gigabyte Radeon HD 7990 m.m. säljes

Permalänk

1800kr + frakt

Permalänk
Skrivet av novascape:

1800kr + frakt

Noterat!

Permalänk
Inaktiv

Hur länge har du tänkt att budgivningen ska pågå?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon188021:

Hur länge har du tänkt att budgivningen ska pågå?

Skickades från m.sweclockers.com

Har inte tänkt mig någon specifik tid ännu. Det beror helt och hållet på tempot och de bud som kommer Kommer inte vänta en månad i alla fall.

Permalänk

vill du sälja? idag? har swish eller swedbank, så du kan posta imorgon,,,,

Permalänk
Medlem

2200 och upphämtning

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Skrivet av novascape:

vill du sälja? idag? har swish eller swedbank, så du kan posta imorgon,,,,

Citerar så folk inte tror att jag skiter i tråden. Övervägde ditt bud som du PM:ade men har fått svar här av annan intressent

Skrivet av TrueType:

2200 och upphämtning

Noterat!

Permalänk

2300 hämtar

Permalänk
Skrivet av jurij.knutsson:

2300 hämtar

Noterat!

Kommer hålla igång budgivningen till nästa Fredag 23.59, eftersom jag har en del att göra den närmsta tiden.

Permalänk

De två högsta buden har tyvärr dragit sig ur, budgivning fortsätter därför tills vidare.

Permalänk

Så budet liggor just nu på 1800 + fräkt från novascape ellor?

Permalänk
Skrivet av Petomatick:

Så budet liggor just nu på 1800 + fräkt från novascape ellor?

Jag har ett PM från Novascape där hans senaste bud var 2300 med frakt, men eftersom någon bjöd 2200 en dag senare lät jag bli att skriva ut det. Kan ta bild på inkorg om det råder tvivel

Jag är inte jättesugen på att skicka, så därför har jag avstått från det.

Permalänk

Kan absolut tänka mig typ 2000 kronor om någon hämtar upp det istället.