Delar utav bilden hamnar utanför skärmen.

Permalänk
Medlem

Delar utav bilden hamnar utanför skärmen.

Hej, jag har ändrat upplösningen på min skärm så den bör vara rätt men trots detta så hamnar delar utav bilden utanför skärmen vilket resulterar i att jag inte kan se bland annat större delen av aktivitetsfältet och om jag spelar så kan jag inte se allt.

Problemet gäller den högra skärmen i bilden.

Permalänk
Medlem

Löste det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wezter96:

Löste det.

Dela med dig om hur du gjorde så andra med problemet eller som eventuellt kommer få problemet kan lösa det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator: Processor: Intel Core i7-4770 || Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB || RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB x2 || HDD: Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 || SSD: Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM || PSU: Cooler Master B500, 500W PSU || Moderkort: Asus B85 plus

Permalänk
Medlem

Var inställningar på min tv som jag ändrade.

Permalänk
Medlem

Overscan eller någon "PC mode" inställning på TVn var det förmodligen för den som tycker att svaret var ganska intetsägande.

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Nej det var ändringar av bildstorlek.
Relativt utdaterad tv också då upplösningen bara är på 1366x766 eller något sådant.