Intel Core i7 och Core i5 "Skylake" prislistas

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Friterad:

Dollarn för femtioelfte gången...

Du menar kronan som är rekordsvag. Till och med svag i förhållande till EURO'n som står vid ruinens brant.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av chapeR:

Förstår inte allt gnäll angående priser på ny hårdvara.
Antingen så har man det som intresse och är villig att lägga ner lite kosing på de eller så har man inte de. Tycker bara att det börjar bli lite löjligt med alla kommentarer av typ "nä fy vad dyrt allt blivit" ALLT blir dyrare. Googla lite priser på diverse varor förr kontra nu.

Tack för mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Vad är vitsen med att uppgradera ifall man inte får bättre dator för samma pengar som man köpte en för sist?

Folk sitter kvar med flera generationer gamla processorer. Jag köpte min fx8350 för strax över 1000lappen 2 år sedan. Vad finns det för alternativ som slår den för strax över 1000lappen idag?

Blir en dualcore i3a eller FX8320 ifall jag ska lägga samma slantar på en processor idag. Hur jävla idiotiskt vore det inte att uppgradera då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon56869:

Du menar kronan som är rekordsvag. Till och med svag i förhållande till EURO'n som står vid ruinens brant.

Ja, men Euron påverkar inte oss som dollarn gör speciellt inte i det här området