Säljer eller byter diverse komponenter 4670k, 970 etc

Permalänk
Medlem

Säljer eller byter diverse komponenter 4670k, 970 etc

Tjena! Jag sitter på följande komponenter:

- GTX 970 EVGA SC /ACX
- 4670k
- Asus PB278Q-R
- En gammal benq 24"
- Samsung 840 EVO 120 gb
- HTC One M7

Vid byte kan jag tänka mig lite olika saker, men har du något som inte står med kan det vara intressant ändå. Jag vill INTE ha grafikkort, cpu-kylare eller möss.

- i7 4770k(gärna lappad) eller 4790k.
- Vill ha ett par vettiga lurar så behöver både lurar/dac/amp
- Om du har något som har med vattenkylning är det kanske intressant.
- Ett mATX-chassi lämpat för vattenkylning
- RGB-tangentbord med cherry mx brown
Skärmarna är i stockholm, det andra i Linköping eller också Stockholm.

Ska prylar skickas är det förskottsbetalning till swisch, du står för frakten.
Vid byte sker detta öga mot öga. Jag har bil i stockholmstrakten och kan ta mig runt. Kontakt kan ske på alla sätt, föredrar sms eller i tråden/pm.

I början av augusti kan jag börja skicka/byta delarna.
Jag säljer till vem jag vill, när jag vill.

Inga skambud, då kan du trolla på blocket istället.

Tjenixen!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Får du för dig att sälja cpu trots allt så vill jag stå först på listan

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Noterat, men ska jag sälja den gör jag det helst i ett paket, så jag kan få råd med en i7 direkt.

Permalänk
Moderator
Testpilot

Vad vill du ha för grafikkortet? Samt finns kvitto till det?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

vill du byta gtx 970 mo r9 290x

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddiee:

vill du byta gtx 970 mo r9 290x

Snälla läs vad som står i tråden, jag vill INTE har ett grafikkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Vad vill du ha för grafikkortet? Samt finns kvitto till det?

Byter det helst, men kanske 2700. Kvitto tror jag ej finns kvar.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av zazuki:

Byter det helst, men kanske 2700. Kvitto tror jag ej finns kvar.

Ok, jag har inte så mycket av intresse att byta med. Sitter på ett Cooler Master Seidon 120V V2 och en Corsair H40. Antar att det inte är så intressant för din del.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Ok, jag har inte så mycket av intresse att byta med. Sitter på ett Cooler Master Seidon 120V V2 och en Corsair H40. Antar att det inte är så intressant för din del.

Nej, det har du rätt i.
Har en annan som är intresserad av cpu+gpu, väntar på svar från honom också.

Permalänk
Medlem

500kr för htc m7

Permalänk
Medlem

300kr för 840 evo bor i lkpg...

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z390 CPU: i7 9700K H2O Kylning: Custom H2O Minne: Corsair Vengeance 3000Mhz 16Gb Grafik: EVGA GTX1080 FTW Diskar: Kingston A2000 M.2 NVMe 500Gb, Samsung 860 EVO 1Tb PSU: Cooler Master Silent Pro M2 1000w Chassie: NZXT 610 Phantom white Skärm: Acer Predator XB241YU 1440P

Permalänk
Medlem
Skrivet av shirra:

500kr för htc m7

Stick med dina skambud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DannER:

300kr för 840 evo bor i lkpg...

Noterat.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av zazuki:

Nej, det har du rätt i.
Har en annan som är intresserad av cpu+gpu, väntar på svar från honom också.

Ok, lycka till.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Ok, lycka till.

Antar att det priset var för högt för dig? Eller är du fortfarande intresserad?

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av zazuki:

Antar att det priset var för högt för dig? Eller är du fortfarande intresserad?

Nej inte nödvändigtvis, jag är fortfarande intresserad men att du inte har något kvitto är ju ett minus för min del.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Nej inte nödvändigtvis, jag är fortfarande intresserad men att du inte har något kvitto är ju ett minus för min del.

Jag ska se om jag hittar ett när jag har tillfälle att leta.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av zazuki:

Jag ska se om jag hittar ett när jag har tillfälle att leta.

Det uppskattas.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Hej!

Är intresserad av GTX 970 EVGA SC /ACX, när är det inköpt? Överklockat? Kvittot hade uppskattats. Skulle vilja veta tillverkarens artikelnummer, detta för att se vilka VGA block som passar.

Jag har en del att byta mot om du skulle vara intresserad.

  • Corsair Hydro H60 vattenkylning till CPU, ouppackat med plasten kvar, fick ett nytt på garanti.

  • Switch HP 1410-16G Switch, nysckick. Unmanaged Gigabit.

  • Switch D-Link DGS 3324-SR, layer 3 Gigabit.

  • Razer Orbweaver 2014, använd några gånger, som ny

.

Hör av dig om något skulle vara av intresse så tar vi det vidare då.

/Patrik

Permalänk
Medlem

@CrüeHead: Hej, artikelnr är 04G-P4-2974-KR, dock är det inga av prylarna som intresserar mig.

Permalänk
Skrivet av zazuki:

@CrüeHead: Hej, artikelnr är 04G-P4-2974-KR, dock är det inga av prylarna som intresserar mig.

När är det inköpt? vad kan du tänka sälja det för? Har du registrerat det hos EVGA?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

När är det inköpt? vad kan du tänka sälja det för? Har du registrerat det hos EVGA?

Tänker mig runt 2700. Inköpt i höstas. Tror inte jag reggade kortet, men du har ändå 3 års garanti bara på serienumret. Men kan kontakta dem och kolla.

Permalänk
Skrivet av zazuki:

Tänker mig runt 2700. Inköpt i höstas. Tror inte jag reggade kortet, men du har ändå 3 års garanti bara på serienumret. Men kan kontakta dem och kolla.

Nytt kostar 3700:- kortet är nästan 1 år gammalt så jag tänker mig ~50% av nypriset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

Nytt kostar 3700:- kortet är nästan 1 år gammalt så jag tänker mig ~50% av nypriset.

Såg att mitt pris är lite högt, kan tänka mig 2400 (~65% nypris), kortet är i väldigt bra skick.

Permalänk
Skrivet av zazuki:

Såg att mitt pris är lite högt, kan tänka mig 2400 (~65% nypris), kortet är i väldigt bra skick.

Fortfarande för högt, ~50% av nypris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

Fortfarande för högt, ~50% av nypris.

Ser inte varför jag skulle gå ner till 50% av nypris när det är senaste generationen av grafikkort. 2400.

Permalänk
Skrivet av zazuki:

Ser inte varför jag skulle gå ner till 50% av nypris när det är senaste generationen av grafikkort. 2400.

Då tackar jag för mig.

Permalänk
Medlem

1300kr för prollen.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Får du för dig att sälja cpu trots allt så vill jag stå först på listan

Skrivet av Deatlev:

1300kr för prollen.

Noterat.

Permalänk

@zazuki
Är intressrad av CPUn. Har den körts överklockad och finns kvitto?
Bjuder 1350 :- + frakt

Visa signatur

i5 6700K @4.5GHz -Noctua NH-U14S -Asus Geforce GTX 980 Ti Strix DirectCU III -ASUS PRO GAMING Z170 -Crucial DDR4 16 GB -Crucial MX300 750GB -Corsair RM750i - NZXT H440W Silent Ultra - ASUS VC239 -Dell Professional P1914S IPS