Nvidia bundlar Metal Gear Solid V: The Phantom Pain med Geforce GTX 900

Permalänk
Melding Plague

Nvidia bundlar Metal Gear Solid V: The Phantom Pain med Geforce GTX 900

Efter fiaskot med Batman börjar Nvidia istället att bundla Metal Gear Solid V: The Phantom Pain med utvalda grafikkort och Geforce-utrustade bärbara datorer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den här gången kanske det går bättre?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Konsolgrävare

"I will find you, and I will kill you."

Bara jag som tyckte att det liknar Liam Neeson på bilden?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Mesig trailer. Metar Gear är coolare om det är Japan-känsla i spelet. Inte cowboy-tema! ROFL

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Zipparn:

Mesig trailer. Metar Gear är coolare om det är Japan-känsla i spelet. Inte cowboy-tema! ROFL

Hur menar du? MGS har väl alltid mixat till det när det gäller tema, tex Sydamerika, Mellanöstern, Alaska osv. Vad är det som gör just detta mindre "Japanskt"?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Yttligare ett spel som blir förstört...

Visa signatur

|CPU| AMD Ryzen 7 5800X3D|GPU| PowerColor Radeon RX 7800 XT Hellhound| MoBo| MSI X370 XPOWER GAMING TITANIUM |RAM| - G.SKILL Trident Z 3600Mhz 32GB|CPU kylare| Noctua NH-U12A|PSU | EVGA Supernova 1300W G2 |Chassi| Fractal Design Define R4 | Airsoftare norr om Västerås! :D

Permalänk
Medlem

@jacob
Det har inte nämnts något om oss som köpt ett utvald nvidia kort och fått trasiga Batman, om vi kompenseras?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrkhaglund:

@jacob
Det har inte nämnts något om oss som köpt ett utvald nvidia kort och fått trasiga Batman, om vi kompenseras?

Skickades från m.sweclockers.com

Tror jag knappast,jag har själv batman men spelar det inte ens så mycket krånglar skiten:-(

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk

Köpte mitt kort från netonnet igår. Någon som vet om hur kan gå tillväga för att få en kod?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Hur menar du? MGS har väl alltid mixat till det när det gäller tema, tex Sydamerika, Mellanöstern, Alaska osv. Vad är det som gör just detta mindre "Japanskt"?

Det var cowboyhattar, sand och en usel Amerikans berättare.
Hade nog tyckt en Japansk trailer hade varit mer hype. Jag är ingen manga-tönt, men MSG ska vara lite Japan/Cyborg/Future -stil om man frågar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellefant:

Köpte mitt kort från netonnet igår. Någon som vet om hur kan gå tillväga för att få en kod?

Jag fick min kod på ett a4 papper med grafikkortet. Visserligen från Inet, men kanske är de samma procedur?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas1972:

Tror jag knappast,jag har själv batman men spelar det inte ens så mycket krånglar skiten:-(

Tror inte heller på en kompensation, men man kan ju hoppas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem

ännu en antigameworks title

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Det var cowboyhattar, sand och en usel Amerikans berättare.
Hade nog tyckt en Japansk trailer hade varit mer hype. Jag är ingen manga-tönt, men MSG ska vara lite Japan/Cyborg/Future -stil om man frågar mig.

Man får hoppas att man kan välja japanskt röst med engelska undertexter. I spelet alltså.

Permalänk
Medlem

Fan skulle ha chillat med mitt 980Ti:P aja skitsamma

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Hjälpsam

"Metall kugghjul solida feman, fantomsmärtan", varför blir inte fler titlar översatta till svenska?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Inaktiv

Får hoppas detta spel är i bättre skick på PC när det väl släpps. Nvidias inblandning brukar vara ett hyffsat tecken på hur låg kvalitet spelet har vid lansering. Sedan med tanke på allt Konami och även Kojami-relaterat krångel så blir man ju lite oroad.

MGS V: Ground Zeroes fungerade förvisso fint så det kanske inte blir ett nytt haveri iallafall. Extremt osäker på vilken plattform jag själv ska köpa spelet till. Bra sugen på spelet efter just Ground Zeroes samt att jag håller på med Metal Gear Solid 3: Snake Eater på PS Vitan för tillfället.

Permalänk

kan jag byta till 2st av detta istället vill inte ha Arkham knight...... för nån anledning

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Medlem

Beställde ju ett 980Ti i söndags, lol. Äh bägge spelen är ändå skrot ändå, nåt man kör några timmar och sen lägger undan.

Permalänk
Medlem

Att få spel när man köper bättre grafikkort är en bonus.
Att få fungerande spel när man köper bättre grafikkort är en trevlig bonus.
Att få fungerande spel som aktivt underhålls när man köper bättre grafikkort är en riktigt bra bonus.

Undrar vilken sorts bonus de fick som fick Batman?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

"Metall kugghjul solida feman, fantomsmärtan", varför blir inte fler titlar översatta till svenska?

Du har min röst!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det på något sätt går att lämna tillbaka ett bundlat Batman på Steam och få tillgodokvitto eller liknande? Trist att det skulle vara så mycket strul med PC-porten.

Permalänk
Inaktiv

Ännu ett trasigt spel tack vare gameworks...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

"Metall kugghjul solida feman, fantomsmärtan", varför blir inte fler titlar översatta till svenska?

Ska vi ta några till? Vem tar alla?

1) Riddarna från Den Gamla Republiken
2) Slutgiltiga Fantasin 16: Himmelssvärdet
3) Stor Bilstöld: Den Belastade Staden
4) Fladdermusmannen: Arkham Psykiatrimottagning
5) De Gamla Rullarna 4: De Huttrande Öarna

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så tar jag nog hellre Batman än detta spelet, det var nog en av de sämsta trailers jag sett

Permalänk
Medlem

Ni som redan målat fan på väggen, har ni testat "demot"? Ni vet, den där två timmars förhandstitten som de har mage att ta €20 för därför att de vet att de kan? Funkar alldeles utmärkt på PC och eftersom det är samma motor så tror jag det finns en hygglig chans att resten av spelet kommer att flyta på fint också.

Ursäkta men nu måste jag supa mig redlös för att glömma att jag försvarat en MGS-titel på internet... och för övrigt köpte jag Ground Zeroes på rea...

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

wohoo massor av folk kommer få ett spel som troligen är ett av årets bästa spel...

ska bli intressant att se hur många pc spelare som kommer klaga på detta spel med tanke på hur lågt tempot är jämfört med andra spel idag detta är trots allt ett riktigt sneak em up spel där man dör direkt så fort man blir sedd så rusar man bara på så som man gör i andra spel ...

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

"Metall kugghjul solida feman, fantomsmärtan", varför blir inte fler titlar översatta till svenska?

Lyckligtvis blir ju de flesta titlar som översätts inte översatta av Google Translate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Beställde ju ett 980Ti i söndags, lol. Äh bägge spelen är ändå skrot ändå, nåt man kör några timmar och sen lägger undan.

Öh, MGSV har ju inte ens släppts ännu

Permalänk
Hjälpsam

Tycker att trailern var skapligt snygg, men det är mycket jag inte fattar, varför springer killen omkring med skrot i pannan tex.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |