Permalänk
Medlem

Intel Skylake i butik?

Intel ska presentera sina nya Skylake processorer den 5:e Augusti. Men när kommer vi egentligen se dessa tillgängliga att köpa i butik?

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

antagligen samma dag eller inom 7-10 dagar. beror även på hur snabbt butikerna från in varorna. men man behöver nog inte vänta särskilt länge om jag minns rätt hur det har varit med tidigare lanseringar.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Hur säkert är det att Skylake presenteras den femte augusti? Här på forumet verkar det tas för en sanning, men som jag förstår det är bara rykten..?

Permalänk
Medlem

Är det någon sida som än har moderkort/processorer i sitt sortiment, t.ex. webhallen har flikar för lga 1151, men inget där...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk

Inget så långt ögat kan nå. Jag kommer sitta och hamra på f5 den 5e... Precis köpt en intel 750 400GB och en massa annat gott att peta in i den nya...

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus MAXIMUS VIII HERO • Intel i7-6700K • Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3000 • Sapphire Radeon R9 390 8GB Nitro • Samsung 850 EVO 250GB

Permalänk
Entusiast

Även om de tittar fram I någon butik får den intresserade vara väldigt snabb
http://www.sweclockers.com/nyhet/20860-webhallen-varnar-for-b...

Skrivet av Aimbert:

Hur säkert är det att Skylake presenteras den femte augusti? Här på forumet verkar det tas för en sanning, men som jag förstår det är bara rykten..?

Tror det är ganska bekräftat eftersom Sweclockers sager att det är den 5:e som gäller I artikeln ovan utan att skriva "Enligt rykten" I samma mening och det brukar Sweclockers oftast göra om det är någon som helst chans att informationen är felaktig.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈