Billjud, baslåda + steg, högtalarkit + kabel.

Permalänk
Avstängd

Billjud, baslåda + steg, högtalarkit + kabel.

Hej! Det är baslådan med 1st 12" som ingår i priset vill du ha den med dubbla 12" istället så blir det 2800:-

Så gjort lite tabbar, och nu sitter jag i skiten för man blev lurad så blev det lite krångel ekonomiskt, ibland går allt inte hand i hand som man tänkt sig!

Men har lite billjud till salu iallafall, till ett grymt pris så hoppas ingen ens tänker på att pruta, högtalarna och kabeln är helt nytt oanvänt bara packat upp och insett att jag skulle behöva gå utanför mitt kunnande och inte råd att lämna in och få det gjort.

-GAS PM64, SPL högtalare 2st kostar 560:-/styck, högtalare som spelar riktigt högt, men har hört dessa in action och de är ändå bättre ljudkvalité än många andra "budget" högtalare.
Dom är dessutom lättdrivna så behövs inget värsting slutsteg för att få ut bra ljud från dessa.

-GAS PT34, Tweeters som är 1" men samma passform som 3.5" diskanter, så passar bra i brädan eller lätt att skruva fast i dörrarna. I samma serie som ovan, SPL, spelar riktigt högt!

Sök på GAS PM64 på youtube och se distanstesterna dom har gjort.

-Rockford Punch Z 12" sluten baslåda, den ger en skön mullrig bas, inget som får ditt hår att fladdra, men kände att det blev för lite för min Saab 9-5 kombi jag vill gärna känna basen rakt in i hjärtat så det slår i otakt =), vi kan koppla in så du får höra basen den är inte dålig.

-Kenwood KAC-6203, 600w 2 kanals slutsteg som använts för att driva 12" baslådan med, den drev även min nuvarande 2x12" Kenwood låda.

Sen har jag även 25m 2.5mm2 kabel, så slipper man köra på original kablarna.

Har kvitto på högtalarna från Bra Ljud i Bil i Norrköping, dock kunde jag inte lämna tillbaka då ena kartongen hade gått sönder (dålig ursäkt). Men sånt är livet!

2000kr för allt! hoppas att jag kan göra en snabb smidig affär med någon, kan skickas men räkna med att frakten blir dyr! Finns i Norrköping kan köra sakerna till dig mot betalning av bensinkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

-Rockford Punch Z 12
-Kenwood KAC-6203, 600w

pris på bara dom 2 ifall du vill sälja de separat?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blueberrys:

-Rockford Punch Z 12
-Kenwood KAC-6203, 600w

pris på bara dom 2 ifall du vill sälja de separat?

Kan väl säga 1000:- för steg och bas?
0700424340 slå en pling eller sms, behöver pengar omgående!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

12" Rockford Punch Z finns bara kvar nu, 500:-, kan provlyssnas innan köp, spelar bra och ger en skön och kraftfull bas, sedan med sluten bagagelucka från kupén kan ha svårt att få ut någon bra bas till kupé med en enkel 12" så ni vet!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||