Permalänk

White widow

Detta är 3:e gången jag vattenkyler en dator och det blev den bästa! Det tog från 11:00 till 01:30 innan jag var klar och allt fungerade. Blev sjukt nöjd med resultatet och tempsen.
Här är några bilder från processen.

Spec:
Moderkort: MSI Krait edition Z97
Grafikkort: Zotac GTX 780 OC
Proccessor: Intel i5 4670K
Internminne: HyperX DDR3 1866Mhz
Ljudkort: Asus Xonar essence stx
SSD: 2st OCZ Vertex 3, 1st Samsung 840

Besök galleriet här

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipandre:

Detta är 3:e gången jag vattenkyler en dator och det blev den bästa! Det tog från 11:00 till 01:30 innan jag var klar och allt fungerade. Blev sjukt nöjd med resultatet och tempsen.
Här är några bilder från processen.

Spec:
Moderkort: MSI Krait edition Z97
Grafikkort: Zotac GTX 780 OC
Proccessor: Intel i5 4670K
Internminne: HyperX DDR3 1866Mhz
Ljudkort: Asus Xonar essence stx
SSD: 2st OCZ Vertex 3, 1st Samsung 840

Besök galleriet här

Gillar slangdragningen starkt, dock den synliga pumpen mindre då den påminner om en akvariepump :/

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av onYYx:

Gillar slangdragningen starkt, dock den synliga pumpen mindre då den påminner om en akvariepump :/

Tack Ja det kanske inte är den snyggaste pumpen men DAMN va den är bra och tyst!

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipandre:

Tack Ja det kanske inte är den snyggaste pumpen men DAMN va den är bra och tyst!

Yes, ibland får faktiskt prestanda gå före looks

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.