Vilket gym läge ska jag välja?

Permalänk
Medlem

Vilket gym läge ska jag välja?

Hej!

Så ska börja högskolan. Högskolan erbjuder ett rätt fräscht gym på skolan för 2000kr för 1 år (erbjudande nu bara).
Dock bor jag 1,5h ifrån skolan.

Det finns en del gym i min stad också men de är lite dyrare så jag har 3 val.

1. Gå med i skolans gym. Jag har 1-2 lektioner nästan varje dag, dock inte helger. Vilket betyder att om jag vill gymma på helgen, blir det drygt att ta 1,5h buss dit och sen 1,5 hem. Måste anpassa gym tiderna efter mina lektioner, men billigare.
2. Gå med i det fräscha gymmet i min stad. Kostar cirka 1500 mer, men jag kan gymma när jag vill typ men dyrare.
3. Gå med i Nordic Wellness som ger mig möjligheten att vara på båda orterna för 1000kr mer än skolans. Dock är dessa väldigt sunkiga.

Vad tycker ni jag bör göra?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk

Jag hade tagit skolans erbjudande. Fräscht gym och billigast. Att kunna gymma fem av sju dagar i veckan hade iallafall jag nöjt mig med.

Permalänk
Medlem

Skolan. Känner man att man tvunget vill träna lediga dagar är konditionsträning fullt möjligt att ägna sig åt i sin närmiljö, utan att gå på gym. Lite beroende på vart man styr stegen / cykeln får man miljö på köpet...
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.