Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lindsy:

När jag sökte i mailen var det endast dessa mail jag fick fram och de hade datum i hela mailkonversationen som var dagens datum, alltså inte bara själva mailets datum. Verkar konstigt att alla datum i mailen också ändras, nästan lite trolleri..

Skickades från m.sweclockers.com

Lägg ut bilder, nummer och mail med header här så kan ni nog avgöra vad gubben din har i kikaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindsy:

När jag sökte i mailen var det endast dessa mail jag fick fram och de hade datum i hela mailkonversationen som var dagens datum, alltså inte bara själva mailets datum. Verkar konstigt att alla datum i mailen också ändras, nästan lite trolleri..

Skickades från m.sweclockers.com

Om det är dagens datum både på skickade och mottagna mail i konversationen så kan jag inte tänka mig att det skulle röra sig om "återskickade" mail. Man kan väl ändå tänka sig att det finns någon pytteliten chans att skickade mail på något vänster skulle skickas återigen, men att man även skulle få svaren på dessa mail återskickade tillbaka? Nej, det låter bara helt för otroligt, speciellt när de påstådda originalmailen som ska ha skickats för flera år sedan inte verkar existera.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindsy:

Vad är EA:siffror? Och kommer messen från ryska horor?

Det står tex "EA:4518356".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Luktar billiga bortförklaring.

Dock har även jag fått diverse skickat till mig på WhatsAPP, avinstalerade skiten till slut. Dock låter mail-grejjen som ett påhitt, har haft mail-konto ända sen man sparade sina mail lokalt och har aldrig vart med om nått liknande.

Permalänk
Medlem

Varför skiljer du dig inte bara om du nu har så goda anledningar att misstro honom och snokar igenom hans privata saker?

Även om du har "goda skäl" att göra det så ger det dig inte rätten till det. Samtidigt förstår jag inte varför ni fortfarande har en relation, sök parterapi eller skilj er imo.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW