Vi som spelare Rainbow 6: Siege Beta + TT

Permalänk
Medlem

Vi som spelare Rainbow 6: Siege Beta + TT

Rainbow6: Siege
Saknar lite folk att spela med nu när Technical Test och Betan drar igång och det borde vara fler än jag som spelar.
Och för er som inte vet vad Technical Test är så är det en liten test av servrar och liknande innan betan drar igång, som varar från 21 till den 24.

Så om ni vill ha lite folk att spela med kan ni väl skriva ert Uplay nick här och om ni spelar både TT och beta.

Och vad tycker ni om betan än så länge?

Mitt uplay nick är iMinthon. Jag spelar både TT och Beta.

Permalänk
Medlem

DeXZoR spelar gärna med folk

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk

goffemannen

jag ska bara göra training innan jag kan spela.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 6700k @ 4.6 ghz | Corsair H100i V2 | Asus Z170 MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance 3200MHz 16gb | ASUS GeForce RTX 2080 8GB ROG STRIX GAMING OC| 2x Samsung 850 Pro 256gb | Samsung 850 Pro 512gb | Samsung 860 EVO 500gb |Acer XB271HU | EVGA SuperNova G2 750w

origin/steam: goffemannen

Permalänk
Medlem

Jag har beta invite, kan jag tanka spelet redan nu? Har inte fått någon info alls via mail..

Permalänk
Medlem

Helt ärligt det kändes väldigt sluggish och segt då jag testade det igår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Helt ärligt det kändes väldigt sluggish och segt då jag testade det igår.

Om du menar Sluggish som långsmat så ja det är ju inge Q3 derekt dock föker det inte vara en sanbbt spel häller är mer stategisk långsamt medodisk spel om . upplever jag det som

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziwe:

Jag har beta invite, kan jag tanka spelet redan nu? Har inte fått någon info alls via mail..

Ja det tror jag jag fick min Inv run den 20 och har kunnat spela sen det trog i gån den 21 då det är Technical Test just nu och betan börjar inte för en 24

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

@DeXZoR: Jaha! Jag fick min via E3 humble bundle. Får starta uplay sedan och kolla läget helt enkelt

Permalänk
Medlem

@DeXZoR: Problemet är dock att med granater man har och de möjligheter på hur man kan kasta dessa passar inte hur långsamt man rör sig och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

@DeXZoR: Problemet är dock att med granater man har och de möjligheter på hur man kan kasta dessa passar inte hur långsamt man rör sig och liknande.

Can du utvekla det lite menar du att man inte har tillräkligt med tid att komma unadan eller?

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

@DeXZoR: Man kan bara kasta granterna utan någon cookie eller lösare kast som jag fattat det nu vilket gör det relativt enkelt att undvika granater och slutresultatet blir bara en shootout också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

@DeXZoR: Man kan bara kasta granterna utan någon cookie eller lösare kast som jag fattat det nu vilket gör det relativt enkelt att undvika granater och slutresultatet blir bara en shootout också.

Helt klart . dock så funkar grantaern best för mig då jag använder dom mot folk som kampar i hörn

Men det är som du säger för det mesta så fort man görn något i spelt så skriver din gubbe ut något :S

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Någon som vet när betan drar igång? Ska man sitta uppe och vänta i natt eller blir det som vanligt enligt USAtid? Jag har bara BETA inv.

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av atrOx:

Någon som vet när betan drar igång? Ska man sitta uppe och vänta i natt eller blir det som vanligt enligt USAtid? Jag har bara BETA inv.

Jag TROR betan öppnar 16:00 svensk tid. Kolla FAQ:en på deras hemsida, hade gärna gjort det åt dig om det inte vore för att jag sitter med telefonen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziwe:

Jag TROR betan öppnar 16:00 svensk tid. Kolla FAQ:en på deras hemsida, hade gärna gjort det åt dig om det inte vore för att jag sitter med telefonen

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för infot, jag har kollat deras FAQ står ingen tid bara den 24:e att man får ett mail då med betanyckeln.

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk

De kommer rulla ut betan i vågor är de senaste jag läst och betan kommer bara hålla på i 4a dagar. Hur snabbt varje våg kommer ut vet ja inte.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 6700k @ 4.6 ghz | Corsair H100i V2 | Asus Z170 MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance 3200MHz 16gb | ASUS GeForce RTX 2080 8GB ROG STRIX GAMING OC| 2x Samsung 850 Pro 256gb | Samsung 850 Pro 512gb | Samsung 860 EVO 500gb |Acer XB271HU | EVGA SuperNova G2 750w

origin/steam: goffemannen

Permalänk
Medlem
Skrivet av goffemannen:

De kommer rulla ut betan i vågor är de senaste jag läst och betan kommer bara hålla på i 4a dagar. Hur snabbt varje våg kommer ut vet ja inte.

hmmm.
Har ett mail som säger "Congratulations, you have guaranteed access!". Har dock inte hört något mer sen dess.
Hoppas jag får en invite.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Har BETA börjat en ?

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk

Har ja sett rätt så ska de börja kl 15.00 lr 16.00

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 6700k @ 4.6 ghz | Corsair H100i V2 | Asus Z170 MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance 3200MHz 16gb | ASUS GeForce RTX 2080 8GB ROG STRIX GAMING OC| 2x Samsung 850 Pro 256gb | Samsung 850 Pro 512gb | Samsung 860 EVO 500gb |Acer XB271HU | EVGA SuperNova G2 750w

origin/steam: goffemannen

Permalänk
Medlem

Enligt hemsidan så ska man få ett mail med instruktioner.

Permalänk
Medlem

Den ska börja 9 am UTC -5. Men det är inte säkert alla får tillgång direkt.

Permalänk
Medlem

Har inte fått nån kod än! Va är det frågan om?

Skrivet av Taskman:

hmmm.
Har ett mail som säger "Congratulations, you have guaranteed access!". Har dock inte hört något mer sen dess.
Hoppas jag får en invite.

Har sammma mail jag med men ingen kod än =/ Betan ´hinner väll ta slut innan man får nyckeln.

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av atrOx:

Har inte fått nån kod än! Va är det frågan om?

Har sammma mail jag med men ingen kod än =/ Betan ´hinner väll ta slut innan man får nyckeln.

Same. Sitter och uppdaterar mailen stup i kvarten, vill lira!

Folk kan väl skriva här när keysen börjar rulla ut, och ungefär när man signade upp så vi kan se om det finns något mönster i det hela.

- Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Same. Sitter och uppdaterar mailen stup i kvarten, vill lira!

Folk kan väl skriva här när keysen börjar rulla ut, och ungefär när man signade upp så vi kan se om det finns något mönster i det hela.

- Mansion

31/8 fick jag mail att jag va garanterad till closed beta den 24/9
Va samma dag som jag ansökte fick koden via Nvidia
Hade även innan ansökt det om betan men det kommer jag inte ihog när det va. Kanske 1 eller 2 månader innan jag fick koden av Nvidia

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Jag vill ju också ha en Invite
Älskar denna serie , långsamt och taktiskt och hyfsat svårt.
Ska bli skönt att lägga BF4 på hyllan

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av atrOx:

31/8 fick jag mail att jag va garanterad till closed beta den 24/9
Va samma dag som jag ansökte fick koden via Nvidia
Hade även innan ansökt det om betan men det kommer jag inte ihog när det va. Kanske 1 eller 2 månader innan jag fick koden av Nvidia

Ok, men vadå har du fått access nu? Kan du spela?

Jag fick "YOU'VE GEARED UP FOR THE GAME"-mailet den 7/9 så kanske inte ens får keyn idag då om folk var lika snabba som du

Mvh. Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Ok, men vadå har du fått access nu? Kan du spela?

Jag fick "YOU'VE GEARED UP FOR THE GAME"-mailet den 7/9 så kanske inte ens får keyn idag då om folk var lika snabba som du

Mvh. Mansion

Nej har inte fått nån key än =/ Suger!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Skrivet av atrOx:

Nej har inte fått nån key än =/ Suger!

samma här

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

Endast kört något äldre Rainbow Six och det var i SP. Multiplayer i betan påminner lite om CS fast med annan grafik och kanske lite mer avancerat med barrikader och liknande (har inte spelat själv men det är bilden jag fått).

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

kolla lite på en twitch nu och folk snackar om att dom delar ut keys 3 ggr per dag, vet inte om det stämmer dock. Men tydligen även om du pungar ut pengar nu för att köpa spelet så hamnar du också tydligen i kön på få en key =/. Så om du har otur så får man vänta tills på söndag =((( Så jävla pissigt att skriva att man är garanterad en closed beta inv sen låta folk sitta och vänta på att dom ska få sin nyckel (står bara på deras sida att betan börjar 24/9 inte att man kanske får vänta hela jävla helgen!!!), när man kanske får spela från sön-mån. BULLSHIT!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||