Permalänk

WineX 3.0 pre 1

Nån som vet hur man drar hem WineX 3.0 den från CVS ?, har testat kommandona på deras hemsida men får bara hem den gamla versionen.... Står något om att man ska sätta branch till winex-3-pre-1 lr nåt på deras sida... hur gör man det ?? nån som kan posta upp cvs-scripten ??

MVH Jonas

Visa signatur

The Source is strong I can feel IT!

Permalänk
Medlem

AFAIK så finns 3.0 endast tillgänglig om du har reggat dig och betalat. Har du gjort detta så är det bara att gå in under pre-packaged files och trycka accept. Via webbsidan that is...

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk

jo... men jag har inte betalat =), man ska ju kunna dra hem den ifrån cvs ändå... går ju iaf att bläddra 3.0 branchen i Sourceforges CVS browser...

Visa signatur

The Source is strong I can feel IT!

Permalänk
Medlem

Nu gissar jag vilt, men är det inte så att källkoden är tillgänglig gratis, men att binärerna och supporten kostar pengar?

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Hedersmedlem

testa "-rwinex-3-pre-1" eller vad nu deras branch heter.

Permalänk
Hedersmedlem

Vilken dist?
Om du har lite tur och kör gentoo så..
ACCEPT_KEYWORDS=~x86 emerge winex-cvs

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Hittade detta i en annan tråd om WineX: http://ting.homeunix.org/cvs_wine/GetWineX.html

Visa signatur

Scud: The other day, in the park, I was wondering why frisbees look bigger and bigger as they get closer to you
Scud: And then it hit me

Permalänk

tack Gannon..kör scriptet för 3.0:an nu....

Visa signatur

The Source is strong I can feel IT!

Permalänk
Medlem

Hehehe det gör jag med funkar fint ju....muahahah nu ska det bli lite spelande

Visa signatur

"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks."
- Theo de Raadt

Permalänk
Inaktiv

får icke scriptet för 3.0an att fungera...

kör i windows då det har hänt något skumt med min modemuppkoppling i linux

eftersom jag inte kan köra script då så har jag klurat ut hur jag ska göra för att få winex3.0

cvs-1.11.5.exe -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login cvs-1.11.5.exe -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex -z 3 co -r winex-3-0

men får felmeddelandet:
[checkout aborted]: must specify at least one module or directory

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raniz
får icke scriptet för 3.0an att fungera...

kör i windows då det har hänt något skumt med min modemuppkoppling i linux

eftersom jag inte kan köra script då så har jag klurat ut hur jag ska göra för att få winex3.0

cvs-1.11.5.exe -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login cvs-1.11.5.exe -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex -z 3 co -r winex-3-0

men får felmeddelandet:
[checkout aborted]: must specify at least one module or directory

ne diren värkar inte finas.