Permalänk
Medlem

Thor 23"-skärmar säljes

Eftersom jag tänker införskaffa en 144Hz skärm istället så säljer jag mina Thor-skärmar som jag har kört Nvidia surround på.

Alla tre är i gott skick men på en av dom har strömknappen fastnat så den skärmen går inte att stänga av med knappen, dock så har jag satt den i eco-läge så den stänger av sig direkt man stänger av datorn.

Dom viktigaste specsen på skärmarna är 23 tum, 1920*1080, 60Hz, dvi, dp och vga input. Skärmarna har även inbyggda högtalare.

Dessa Thor-skärmar är helt enkelt en svart Fujitsu P23T-6 med cdons Thor-logga på foten och bundlades väl med deras speldatorer tror jag.
Länk till Fujitsu P23T-6 på prisjakt.
Länk till Thor-skärmen på prisjakt.

Hade tänkt mig 1000kr per skärm, 800kr för skärmen där strömknappen fastnat, men jag är inte omöjlig vid snabb och smidig affär.

Jag har minst två av originalkartongerna kvar (antagligen alla tre tom) så ska det skickas så bör det inte vara några problem för den sakens skull iaf.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Inte för att vara den som "rain on your parade" men skärmarna har ju haft nypriset 999:- hos CDON vid flertalet tillfällen. Vad är det för speciellt med dina skärmar som gör att de enligt dig ska kosta mer än nypris?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Inte för att vara den som "rain on your parade" men skärmarna har ju haft nypriset 999:- hos CDON vid flertalet tillfällen. Vad är det för speciellt med dina skärmar som gör att de enligt dig ska kosta mer än nypris?

Ja skärmarna har haft 999kr som nypris några gånger när cdon haft kampanj på dom men sist dom såldes låg dom på 1499kr och originalskärmen utan Thor-branding ligger på cirka 2600kr. Så mer än nypris skulle jag ju inte vilja säga att det är...

Så enkelt är det, dessutom så är jag som sagt inte omöjlig med priset

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

man kan ju alltid drömma! lycka till med försäljningen! köpt denna skärmen på marknaden här för 400kr som var 7 månader gammal 2013 så 1200kr 2015 låter ju rimligt

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

man kan ju alltid drömma! lycka till med försäljningen! köpt denna skärmen på marknaden här för 400kr som var 7 månader gammal 2013 så 1200kr 2015 låter ju rimligt

Har ni hört talas om prutmån någon gång ?

För att förtydliga: Det finns gott om utrymme för prisjustering och köper man mer än en skärm får man såklart extra prisavdrag!

Är någon intresserad av att köpa en eller flera av skärmarna så är ni välkomna att komma med motbud men jag anser att diskussionen om priset i övrigt är avklarad.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Testa blocket.
Jag hade 2 av dessa och sålde de för 800 kr styck.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk

Tjena,
Är intresserad av skärmarna skulle kunna tänka mig betala 1500+frakt för alla tre

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasse12345:

Tjena,
Är intresserad av skärmarna skulle kunna tänka mig betala 1500+frakt för alla tre

Har redan en affär på mer än så

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Skrivet av Rasse12345:

Tjena,
Är intresserad av skärmarna skulle kunna tänka mig betala 1500+frakt för alla tre

Jag har en om du är intresserad 800kr:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en skärm så uppdatera oss gärna om affären du hade på gång går igenom.

Permalänk
Medlem

Om ni verkligen vill ha skärmar så mycket så har jag nog iaf två till av andra modeller som jag skulle kunna göra av med om dessa tre ryker...

Kan kolla i gömmorna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Allt sålt.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/