Permalänk

Söker clan

Hejsan , Janne heter jag o är från norrbotten, spelar så gott de går cs go , jag tycker att jag är bra spelare och har god intresse fö spelet , har spelat cs sedan från cs 1.3, men de hä spelet är ju lite annorlunda än gammla cs , jag söker seriöst clan , som gillar vinna o kämpa på , har mycket tid på att lägga till cs spelet , tycker o njuter av spelet .

Try outta mig o så får ni se att de rullar bra ! vill hitta clan som är färdiga att gå till olika evenemang , inte bara spela på skojj, men seriöst o bygga framåt spelandet .

Taktik snacket är mycket viktigt tycker jag , att gå genom situationer och vart man ska boosta , kolla , hjälpa o så vidare.

Klart man ska spela med glädje men tycker om o tävla , små turneringar kan man börja med.

Snackar , svenska , finska o engelska.

Hmm, finns de så mycke o berätta , seriöst , roligt , bra - spela

Kontaka mig via Email : Janjanjan88@yahoo.se .

Hade bäst!

Permalänk

@Janze1988: hej,hur skapar man klan? Dum fråga?-martin

Permalänk
Medlem

Vad rankas du i MM/Faceit/ESEA?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Jag läste hela inlägget med denna dialekt och njöt som en katt spinner med morgonkaffet: https://www.youtube.com/watch?v=9bdjyyh0qx8

Hade jag varit klanspelare så hade jag bara velat lira med norrlänningar, er humor är vida överlägsen övriga Sverige.

Mvh/"Fjollträsk"

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB