Vilken musmatta skall man köpa? (igen)

Permalänk

Vilken musmatta skall man köpa? (igen)

Nu är det riktigt jobbigt att luska fram vilken musmatta man skall införskaffa nu när alla nya har kommit, så som Fatpad och Destrukt Pad

Eller skall man hålla sig till en Func?

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk

Det beror på vilken mus du har. Själv har jag en mx700 och jag tycker att min fUnc och hemma-gjorda mouseskatez ( http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=13896... ) funkar fin fint.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

ikea matta.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Avstängd

men istället för att skapa nya trådar kan man använda >SÖK<

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LecToR
ikea matta.

yEs där satt den!

Permalänk
Medlem

Tycker att min EverGlide Gamingmat Optical fungerar helt perfekt.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

köp en våtdräkt

Visa signatur

[P5E Deluxe] [Q6600] [HD4870] [Corsair DOMINATOR 4GB] [Corsair HX 620W] [Antec One P182] + 3 Trasiga laptops och en fungerande Acer Aspire One (3G)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wejsted
köp en våtdräkt

Varför inte en torrdräkt?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

icemat..

Permalänk
Medlem

Håll dej till Func!

Permalänk
Medlem

Byta bort funcen, ta en steelpad, det är (enligt mig) den bästa musmattan

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Medlem

fUnc är det bästa musmattan jag testat. Everglide och Ratpadz sliter som fan på kuddarna, Icemat låter illa, samt för hård imo. Steelpad har jag heller inte hört gott om...

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Eveglide sliter inte på kuddarna!?
Min everglide optica sliter definitivt inte på skatezen!

[citat]Specifications:
Designed for Optical Mice!
They are paper thin and lightning fast![/citat]

https://www.everglide.com/shop/products_detail.asp?CategoryID...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless