Windows 'låstes' och hörde någon windows text to speech snacka

Permalänk

Windows 'låstes' och hörde någon windows text to speech snacka

Jag satt och spelade lite och helt plötsligt så låstes windows och något text to speech program startades, jag gissar på att det finns en inbyggd i windows..

I allafall detta ska ju inte hända, är det möjligvit virus?

Visa signatur

Intel i5 3450 | MSI B75MA-p45 | MSI gtx 970 4gb | Cooler Master elite 430 | XFX ProSeries Core Edition 550W PSU | Corsair XMS3 1600MHz 8GB CL9 |

Permalänk
Medlem

Låter som att tangentbordet trodde att du höll in Windows-knappen, alternativt att Windows trodde att du höll in den knappen. Trycker du Windows + U så dyker tillgänglighetspanelen upp, och den pratar som standard i nyare versioner av Windows.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Låter som att tangentbordet trodde att du höll in Windows-knappen, alternativt att Windows trodde att du höll in den knappen. Trycker du Windows + U så dyker tillgänglighetspanelen upp, och den pratar som standard i nyare versioner av Windows.

Jo det är möjligt, får avvakta och se om något händer o tack för svaret!

Visa signatur

Intel i5 3450 | MSI B75MA-p45 | MSI gtx 970 4gb | Cooler Master elite 430 | XFX ProSeries Core Edition 550W PSU | Corsair XMS3 1600MHz 8GB CL9 |