Permalänk
Medlem

Köpa ny tv... ambilight.

Tänkte köpa en ny tv, beställde en philips 65pus8601. ordinarie pris ca 28k.. den skulle levereras i början av juni men har ännu inte kommit.. osäker på hur jag ska göra..

Vänta på philips 65pus7601, när fan kommer den ut? Finns ingen vettig info, vissa säger juni, vissa säger juli, men det kan ju ändå ta till oktober innan den kommer till Sverige..?

Philips kommer släppa OLED på ifa 2016, vad kan ni tänka er att dom kostar? LG kommer förse dom med displayer.. lär ju inte få en 65tummare för 30-35k eller vad tror ni?
blir tokig vad tror ni om 6521?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ariasias:

Tänkte köpa en ny tv, beställde en philips 65pus8601. ordinarie pris ca 28k.. den skulle levereras i början av juni men har ännu inte kommit.. osäker på hur jag ska göra..

Vänta på philips 65pus7601, när fan kommer den ut? Finns ingen vettig info, vissa säger juni, vissa säger juli, men det kan ju ändå ta till oktober innan den kommer till Sverige..?

Philips kommer släppa OLED på ifa 2016, vad kan ni tänka er att dom kostar? LG kommer förse dom med displayer.. lär ju inte få en 65tummare för 30-35k eller vad tror ni?
blir tokig vad tror ni om 6521?

Ambilight kit kan du ju fixa på andra håll.

Samsung har ju några Quantumdot/HDR TV's på komplett till trevliga priser.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Ambilight kit kan du ju fixa på andra håll.

Samsung har ju några Quantumdot/HDR TV's på komplett till trevliga priser.

Nja det är ointressant, det verkar vara nackdelar.. antingen svårt att få igång, eller så är det i 480p.. typ så

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ariasias:

Nja det är ointressant, det verkar vara nackdelar.. antingen svårt att få igång, eller så är det i 480p.. typ så

Förstår inte vad du menar!?

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Förstår inte vad du menar!?

alla ambilight lösningar jag har tittat på har man antingen varit tvungen att använda en raspberry pi, eller så går bildkvalitén ner ordentligt.