Permalänk
Medlem

Tyst gaminglaptop ~15k+ sökes

Hej alla!

Har mycket dötid på jobbet och är sällan hemma vilket lett till sökandet efter en laptop som jag kan underhålla mig med. Battlefield och Overwatch är väl de spel som spelas mest. Testade Asus G501VW-FY031T men när fläktarna drar igång vid belastning låter den för mycket.

Så frågan lyder, finns det någon nästintill knäpptyst gaminglaptop på marknaden som klarar nya och kommande spel utan att väsnas?

Väldigt svårt att hitta någon bra sida som jämför ljudnivåer vid belastning á bärbart så tacksam ifall någon känner till en bra sida där jag kan förkovra mig!

Mvh

Permalänk
Medlem

Nej är ett lätt svar. Du kan inte behålla kakan och äta den. Finns väldigt få datorer som kör med passiv kylning och de klarar då verkligen inte kommande spel. Du skulle kunna köra på en kylplatta eller liknande men den låter ju en del också.

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt