Permalänk
Medlem

ASUS PG278Q

Har en skärm som jag vill bli av med p.g.a att jag har införskaffat mig en större.

Skärmen i fråga är som nämnts tidigare en PG278Q se länk:
Prisjakt

Har tyvärr inte kvar kvittot då jag köpte skärmen i mitt företag, och jag har sålt vidare mitt företag med all bokföring. Men den är inhandlad på Netonnet 2015-08-09 finns inga döda pixlar vad jag hittat, dock så är det lite blb i hörnen dock inget som jag har stört mig på, men alla är vi olika.

Vill helst att personen som köper skärmen hämtar den då med tanke på att det är lite blb.

Tänkte mig budgivning med start på 3500 riksdaler

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej bjuder 3000kr om du kan mötas upp på fredag någonstans närmare värnamo

Visa signatur

loydenboy

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500 + frakt. Störs inte heller av blb

Permalänk
Medlem

3600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av loydenboy:

Hej bjuder 3000kr om du kan mötas upp på fredag någonstans närmare värnamo

Skrivet av nagard:

Bjuder 3500 + frakt. Störs inte heller av blb

Skrivet av Aunron:

3600 + frakt

Era bud är noterade, tänkte att jag låter det gå nån dag till innan vi slutar budgivning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aunron:

3600 + frakt

Har det inte kommit något bud innan klockan 21.00 ikväll så är skärmen din för 3600 + frakt.

Permalänk
Medlem

3700+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av nagard:

3700+frakt

Bud noterat. Som jag nämnde innan, har inget nytt bud kommit innan 21:00 ikväll är skärmen din.
Vid frakt så vill jag ha förskottsbetalning, antar att detta inte är något problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bdea:

Bud noterat. Som jag nämnde innan, har inget nytt bud kommit innan 21:00 ikväll är skärmen din.
Vid frakt så vill jag ha förskottsbetalning, antar att detta inte är något problem?

Deal!

Permalänk
Medlem

drar tillbax mitt bud!!!!!!! fick ett annat erbjudande!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aunron:

3600 + frakt

Fortfarande intresserad?

Permalänk
Medlem

Skärmen är såld!