Betting sidor för CS GO Skins?

Permalänk

Betting sidor för CS GO Skins?

Hej finns det några Betting sidor kvar för CS GO Skins eller har alla lagt ner? Brukade betta på CS GO Lounge men att alla skins man fick ihop i vinster sen försvann i dåliga matcher, förluster är en annan historia. Vill vinna ihop lite skins då det är ont om pengar för tillfället och ett bra sätt astt snabbt få ihop lite. Finns det någon CS GO Betting sida där man kan logga in på Steam som man kunde förr eller måste man skapa ett extra konto? CS GO Lounge har ändrat så nu måste man göra ett extra konto vilket verkar jobbigt då det blir ännu ett konto att komma ihåg.

Permalänk
Medlem

Gör ett konto och skriv en lapp.

Permalänk

csgofast har ju på hltv, inte smidigast men du får ju oxå ca 1 kr per dag gratis att spela för lägg in på csgofast sen gå o kolla på matcherna på hltv,scrolla ned så borde du see csgofast betting beta

Permalänk

Man kan väl inte betta skins på matcher längre. Eller är jag ute och cyklar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henceman1:

Man kan väl inte betta skins på matcher längre. Eller är jag ute och cyklar?

Jodå det verkar gå. Söker man på google så hittar man massor.
Den här guiden förklarar det rätt bra annars, samt att det poppar upp ett bra erbjudande också.

Däremot så har jag själv aldrig förstått mig på det här med skin-betting. Är det inte bättre att betta som vanligt bara som man gör på sporten?

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk

VPGAME.com är det närmaste csgolounge jag har kommit. Gillar du att combo betta finns drakelounge, dock sämre pga omsättningsregler, men fortfarande skin deposit iaf. gl

Permalänk

Regel nr : Betta inte på cs skins.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Vill vinna ihop lite skins då det är ont om pengar för tillfället och ett bra sätt astt snabbt få ihop lite.

Ser du inte själv hur pantad du låter när du skriver sådär?

Skickades från m.sweclockers.com