Mini-ITX dator för spel (NCASE, GTX 980, 4790k, 16 GB RAM)

Permalänk
Medlem

Mini-ITX dator för spel (NCASE, GTX 980, 4790k, 16 GB RAM)

Hej!

Eftersom jag börjat få för mycket att göra utöver spelandet så känner jag att jag lika gärna kan göra mig av med speldatorn. Den har fungerat riktigt bra för mig och det enda problem jag känner till är att den externa WiFi-antennens kablar verkar glappa så en ny antenn kan behöva köpas om WiFi skall användas.

Datorn finns i Stockholm och jag vill inte skicka datorn utan det bästa är att köparen kan få inspektera datorn innan så alla är nöjda. Säljer helst datorn hel.

Jag har tyvärr ingen Windowslicens att skicka med utan jag tänkte installera ubuntu eller liknande för att köparen skall kunna inspektera att allt fungerar. Om detta är en viktig punkt kan vi kanske komma överens om något.

Hade tänkt mig 6000 kr eller högstbjudande, skriv bud i tråden i så fall. Jag föredrar smidiga och snabba affärer.

Specifikationen är som följer:
Chassi: NCASE M1 V2.0 Silver (utan CD slot)
Moderkort: Asus Z97I-Plus
CPU: Intel i7 4790K
GPU: Nvidia GTX 980 med referenskylare (köpt från OcUK)
Kylare: Corsair Hydro H100i
Ram: 16 GB HyperX Savage DDR3 2400 MHz
SSD: Samsung 830 256 GB
PSU: SilverStone SX600-G 600W SFX
Chassifläktar: 2 st Noctua

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du säljer delar så inleder jag med ett bud på 2500kr för gpu och chassi.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr för moderkortet (om du bestämmer dig för att sälja i delar)!

Har du kartong/kvitto/alla tillbehör kvar till alla komponenterna?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av hultron:

Om du säljer delar så inleder jag med ett bud på 2500kr för gpu och chassi.

Skrivet av Icte:

Bjuder 500 kr för moderkortet (om du bestämmer dig för att sälja i delar)!

Har du kartong/kvitto/alla tillbehör kvar till alla komponenterna?

Börjar med 1500kr för CPU då

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Bjuder 300kr + frakt för ram-minnet om du säljer i delar.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Hej!

Eftersom jag börjat få för mycket att göra utöver spelandet så känner jag att jag lika gärna kan göra mig av med speldatorn. Den har fungerat riktigt bra för mig och det enda problem jag känner till är att den externa WiFi-antennens kablar verkar glappa så en ny antenn kan behöva köpas om WiFi skall användas.

Datorn finns i Stockholm och jag vill inte skicka datorn utan det bästa är att köparen kan få inspektera datorn innan så alla är nöjda. Säljer helst datorn hel.

Jag har tyvärr ingen Windowslicens att skicka med utan jag tänkte installera ubuntu eller liknande för att köparen skall kunna inspektera att allt fungerar. Om detta är en viktig punkt kan vi kanske komma överens om något.

Hade tänkt mig 6000 kr eller högstbjudande, skriv bud i tråden i så fall. Jag föredrar smidiga och snabba affärer.

Specifikationen är som följer:
Chassi: NCASE M1 V2.0 Silver (utan CD slot)
Moderkort: Asus Z97I-Plus
CPU: Intel i7 4790K
GPU: Nvidia GTX 980 med referenskylare (köpt från OcUK)
Kylare: Corsair Hydro H100i
Ram: 16 GB HyperX Savage DDR3 2400 MHz
SSD: Samsung 830 256 GB
PSU: SilverStone SX600-G 600W SFX
Chassifläktar: 2 st Noctua

Läs hela annonsen här

Riktigt schyst dator för bra pris som jag utan tvekan hade köpt om jag inte redan haft en duglig speldator Ha lite is i magen så kommer du utan tvekan hitta en köpare!

Visa signatur
Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Bjuder 5500:- och kan hämta upp idag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kote:

Riktigt schyst dator för bra pris som jag utan tvekan hade köpt om jag inte redan haft en duglig speldator Ha lite is i magen så kommer du utan tvekan hitta en köpare!

Enig, ruggigt bra pris!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

450 + upphämtning för ram om du bestämmer dig för att sälja delar 😉

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

Kan få 5800:- av mig
Vart i Sthlm är det?

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

6000:- och hämtar

Permalänk
Medlem

Har noterat buden ovan, även fått ett via PM men det är på samma nivå som det högsta i tråden och tråden har företräde eftersom det stod så i instruktionerna. Jag tänker mig ingen långdragen budgivning utan jag vill gärna bli av med den snabbt då "spelhörnan" skall göras om till arbetshörna, datorn finns i Vasastan för inspektion/upphämtning.

Skrivet av Kote:

Riktigt schyst dator för bra pris som jag utan tvekan hade köpt om jag inte redan haft en duglig speldator Ha lite is i magen så kommer du utan tvekan hitta en köpare!

Skrivet av CCWarlock:

Enig, ruggigt bra pris!

Aldrig tyckt det är skoj att försöka få ut maximalt betalt för sakerna jag säljer, roligare om det går snabbt och köparen känner att de gjort en bra deal också.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

@Aktsu: Yes, har möjlighet att hämta idag. Hade du tänkt någon sista tid på budgivningen?

Mvh

Permalänk
Medlem

Nepp, men kan då hämta idag är det ju självklart intressant. Kan ta i PM och se om vi kan komma på nått som känns bra.

Edit: har bestämt ett möte med sitrus nu, så om han tar datorn försvinner den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Nepp, men kan då hämta idag är det ju självklart intressant. Kan ta i PM och se om vi kan komma på nått som känns bra.

Edit: har bestämt ett möte med sitrus nu, så om han tar datorn försvinner den.

Uppdatera oss gärna.

Edit: Hade visst bara tråden öppen, ser att annonsen är avslutad nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Uppdatera oss gärna.

Edit: Hade visst bara tråden öppen, ser att annonsen är avslutad nu.

Ja, den blev såld.