Permalänk

Tips på affärssystem/crm

Hej
Jag och en vän är i startgroparna för vårat företag.
Jag skulle vilja ha lite tips från användare om affärssystem. Där jag jobbar har vi Pyramid vilket är uruselt.

Det bör ha följande egenskaper.
Helst onlinebaserat då vi sitter i varsin lägenhet och inte har något kontor till att börja med.
Jag vill kunna ha crm integrerat i systemet för att slippa ha ett extra program.
Ska kunna skapa fakturor efter att man har skapat en mall.
Ha svensk valuta.
Gärna något som har en gratis version som man kan betala för när företaget har växt till sig.
Tidraportering, anställda, lagerplatser, inköp med inleverans och utleverans. Plocklista och arbetsorderar.
Projekthantering.

Någon som har tips på användarvänligt och smidigt program?

Visa signatur

Windows 10 64 Corsair AX 860
CPU i7 6700K @ 4,00GHz Geforce RTX 3080
MSI Z170A SLI Plus Corsair DDR4 2800MHz 16GB 4x4GB
NVMe Samsung SSD 950 Samsung SSD 860 EVO 2TB

Permalänk
Medlem

Bland alternativen har ju ni det populära valet SAP. Men jag skulle kört på med Microsofts dynamics 365, där ni har allt vad Microsoft har på mjukvara fronten på molnet. Det kan vara lite saftigt i pris men det finns ett billigare alternativ för företag under <250 anställda.

Permalänk
Skrivet av Tsk12:

Bland alternativen har ju ni det populära valet SAP. Men jag skulle kört på med Microsofts dynamics 365, där ni har allt vad Microsoft har på mjukvara fronten på molnet. Det kan vara lite saftigt i pris men det finns ett billigare alternativ för företag under <250 anställda.

Tack för tipsen.
Jag kontaktade SAP direkt, vi bokade in ett möte för nästa vecka.

Tar gärna fler tips

Visa signatur

Windows 10 64 Corsair AX 860
CPU i7 6700K @ 4,00GHz Geforce RTX 3080
MSI Z170A SLI Plus Corsair DDR4 2800MHz 16GB 4x4GB
NVMe Samsung SSD 950 Samsung SSD 860 EVO 2TB