Valve-anställd: "Half-Life 3 kommer aldrig att släppas"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Släppte min halflife 3 längtan för många år sen. Finns många andra bra liknande spel där ute.

Gör de? Visst finns de många bra spel men Half life serien är inte bra, den är enastående😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenny88g:

Gör de? Visst finns de många bra spel men Half life serien är inte bra, den är enastående😉

Clickbait! SC klippte din kommentar till Gör de? Visst finns de många bra spel men Half life serien är inte bra, den. Blev genast förnärmad och tänkte vad tänker den här personen nu? 😁

Permalänk
Medlem

Detta betyder ju med största sannorlikhet att det kommer att släppas.

Visa signatur

Skärm Samsung 32" C32JG50 144Hz | CPU Ryzen 5 2600X | GPU AMD Vega 64 vattenkyld | Moderkort Asus Rog Strix B350-F Gaming | Minne 16 GB Corsair CL15 Vengeance | HDD 1 TB NVMe Samsung 970 Evo | Chassi Lian Li O11 Dynamic Svart

Permalänk
Medlem

Gabe säger till och med att han ångrar spelen, ren tragik hela grejen.

"The issue with Half-Life for me is that I was involved in a much higher percentage of the decisions about the games, so it's hard for me to look at them as anything other than a series of things I regret,"

https://www.reddit.com/r/The_Gaben/comments/5olhj4/hi_im_gabe...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyuw:

Gabe säger till och med att han ångrar spelen, ren tragik hela grejen.

"The issue with Half-Life for me is that I was involved in a much higher percentage of the decisions about the games, so it's hard for me to look at them as anything other than a series of things I regret,"

https://www.reddit.com/r/The_Gaben/comments/5olhj4/hi_im_gabe...

När man inte läser hela tråden så kan man lätt misstolka hans kommentar. Min tolkning: han kan inte njuta av spelet som andra eftersom han hade så mycket inflytande över spelet, m.a.o. han hade säkert andra ide'er till spelet som inte blev förverkligat så därför ångrar han personligen resultatet.

Annars ogiltigförklarade han hela denna artikel, och förstärkte min tidigare kommentar med att säga;
"I personally believe all unidentified anonymous sources on the Internet" Reddit tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punaneee:

När man inte läser hela tråden så kan man lätt misstolka hans kommentar. Min tolkning: han kan inte njuta av spelet som andra eftersom han hade så mycket inflytande över spelet, m.a.o. han hade säkert andra ide'er till spelet som inte blev förverkligat så därför ångrar han personligen resultatet.

Annars ogiltigförklarade han hela denna artikel, och förstärkte min tidigare kommentar med att säga;
"I personally believe all unidentified anonymous sources on the Internet" Reddit tråden

Gaben har blivit expert på det som Politiker är världsmästare på. Att säga mycket samtidigt som han inte säger ett skit.

Hans AMA lämnade mycket öppet för tolkning samtidigt som han ger sken av att HL3 kan/kan inte vara under utveckling.

Min personliga åsikt är att om HL serien är död internt så borde heller ikte ha problem med att gå ut med detta. Deras undvikande svar i denna fråga kan därför tolkas som att utvecklingen fortgår men de har ingen tidsplan och vill därför inte säga för mycket samtidigt som de inte dödar drömmen för alla HL fans.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal men bra.