Steam account över 950 spel och dlc

Permalänk
Medlem

Steam account över 950 spel och dlc

Ingen lust längre att spela.
Massor med spel 950 och mängder med dlc ca. 420.
Jag garantera att jag gör allt för en trygg handell.
Jag vill inte heller bli anmällt etc. därför har jag tagit bort länken till kontot.
Finnas intresse o pengar för minst 10 000 då kan du pm mig.
Vi kan då se vidare hur vi gör en trygg affär tillsammans.

Hör av dig
Mvh
Nic

Tagit bort länken av spelkontot då någon nämnde att anmälla mig/kontot
Visa signatur

|i7 6700 | Asus Strix Z270F| G.skill16GB 3200MHz|Bequiet! Dark Rock Pro 3| Asus StrixGTX 1080 | EVGA PowerSupply 1000W Platinum| SSD Kingspec 240GB | WD Intern Hårddisk Caviar Black 1TB + 1TB (+6TB other) | Thermaltake Level 10 GT white | ASUS 24" ROG SWIFT PG248Q 180Hz Logitech G910 Orion Spark | Asus RoG Spatha | Saitek x52 pro |

Permalänk
Medlem

Budar 500kr

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Inaktiv

Budar 600kr

Permalänk
Medlem

budar 650kr

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Medlem

428 games "not played"

Antar att vi numera vet var många nycklar i skänkes tråden tagit vägen?

Hur som helst, imponerande antal spel.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

428 games "not played"

Antar att vi numera vet var många nycklar i skänkes tråden tagit vägen?

Hur som helst, imponerande antal spel.
B!

Jag har ca 500 spel på mitt konto som jag skaffade för typ 13 år sedan. Jag har spelat kanske tio procent av dem :p. Plus något hundra tal på humble som jag inte löst in.
Och då har jag köpt alla. Men så går det med steam sales och grejer.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem

Det finnas spel där jag nå era bud lätt tex. Alla delar av borderlands med nästan alla dlc (som är värd att betala för) elite dangerous, dying light, gta V, mortal kombat x, ...
Som sagt var snäll och realistiskt i pris föreslaget.

Visa signatur

|i7 6700 | Asus Strix Z270F| G.skill16GB 3200MHz|Bequiet! Dark Rock Pro 3| Asus StrixGTX 1080 | EVGA PowerSupply 1000W Platinum| SSD Kingspec 240GB | WD Intern Hårddisk Caviar Black 1TB + 1TB (+6TB other) | Thermaltake Level 10 GT white | ASUS 24" ROG SWIFT PG248Q 180Hz Logitech G910 Orion Spark | Asus RoG Spatha | Saitek x52 pro |

Permalänk
Medlem

@Digger_1:
Å andra sidan tar det ett mejl till steam support för att du ska ta tillbaka kontot, och du har inga referenser.
Det är en stor risk för eventuell köpare.

Permalänk
Medlem

It would be a shame if.. someone reported this to valve.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem

Tja, även fast du ändrat inne i annonsen finns länkarna kvar på huvudsidan. Bara ett tips om du känner dig orolig.

Permalänk
Medlem

Det roligaste är ändå att du vill att folk ska lägga realistiska bud...... och själv skriver att du vill ha 12.000:- för accet!!?? That is some funny shit!! Men... lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Scam incoming!

Permalänk
Medlem

Gör det inte

Rekommenderat att man INTE köper kontot, både för säljaren och köparens skull

Valve teaches kid a lesson for trying to sell his Steam account

Permalänk
Medlem

@Jesper_W: tack för tipset

Visa signatur

|i7 6700 | Asus Strix Z270F| G.skill16GB 3200MHz|Bequiet! Dark Rock Pro 3| Asus StrixGTX 1080 | EVGA PowerSupply 1000W Platinum| SSD Kingspec 240GB | WD Intern Hårddisk Caviar Black 1TB + 1TB (+6TB other) | Thermaltake Level 10 GT white | ASUS 24" ROG SWIFT PG248Q 180Hz Logitech G910 Orion Spark | Asus RoG Spatha | Saitek x52 pro |

Permalänk

Hur kommer det sig att man får sälja fysiska spel till t.ex konsoler, men inte digitalt ??

Sorry för offtopic men detta känns konstigt.

Permalänk
Medlem

EU håller med dig om att det känns konstigt, och det var rätt mycket snack om att man skulle kunna sälja spel osv, men vad det blev av det... Någon fick väl en muta, och sen var det inte ett problem längre.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Melinho2895:

Hur kommer det sig att man får sälja fysiska spel till t.ex konsoler, men inte digitalt ??

Sorry för offtopic men detta känns konstigt.

Skillnaden är att Steam har möjlighet att kontrollera detta, medans det blir knepigare att göra med fysiska produkter. Så.. Yey for Steam!..
Det är ju heller inte så att du bryter mot lag när du säljer/köper digitalt konto/spel, egentligen, det är bara deras avtal. Och jag är tveksam på att det gäller i rätten, men minst lika tveksam på att någon tänker ta den striden hela vägen.
Skulle varit ett trevligt koncept om det tack vare denna låsning hade blivit billigare, men det verkar ju inte vara vad affärsplanen är
Nu har de dock ordnat möjlighet att testa en stund, så något positivt har de väl gjort för spelbranshen.. Edit: Menar såklart ur kundens ögon här.