Nvidia släpper drivrutin för Sniper Elite 4, For Honor och Halo Wars 2

Permalänk
Melding Plague

Nvidia släpper drivrutin för Sniper Elite 4, For Honor och Halo Wars 2

Kort efter att AMD släppt nya drivrutiner följer Nvidia efter med sin egen uppdatering. Precis som konkurrenten lägger de till stöd för flera nya speltitlar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Digital fyndjägare

Bra men.... Det vore Guld värt om någon på SC testat denna och kan bekräfta att den fungerar typ "klockrent" eller iallafall bättre. Jag har tröttnat på att uppdatera ("nergradera") och sedan inse att de äldre funkar bättre...

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Bl4ckIce:

Bra men.... Det vore Guld värt om någon på SC testat denna och kan bekräfta att den fungerar typ "klockrent" eller iallafall bättre. Jag har tröttnat på att uppdatera ("nergradera") och sedan inse att de äldre funkar bättre...

Jag rekommenderar Reddit: https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/5u0pur/driver_37866_... för varje ny drivrutin från Nvidia.
Många personer som bidrar med statistik och erfarenheter

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Digital fyndjägare

@Uzanar: Tack så mycket för länken...

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Jag har fått skuggproblem i bf1 med mitt 980 ti. Dishonored krashade 2ggr vid avslut och sc2 krashade med okänt fel. (utan att skicka in felrapport rutan dök upp)

Jag hade inte problem med förra som andra raporterat och nej jag har inte gjort en clean install då jag inte orkat ändra backa upp alla minna custom profiler från nvidiaInspector. Inte heller orkat testa i RC2 som jag har på andra disken så kan vara andra fel. Men lite skumt ändå.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.