Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Corsair Hydro H100i osv AM4 socket

Hej.

Är det någon som lyckats luska reda på någon information om huruvida Corsair kommer erbjuda fästen som passar till AM4?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Hej.

Är det någon som lyckats luska reda på någon information om huruvida Corsair kommer erbjuda fästen som passar till AM4?

https://www.overclock3d.net/news/cases_cooling/corsair_releas...

Permalänk
Medlem

Ja den artikeln har jag sett men det framgår inte när och hur dessa uppgraderingar blir tillgängliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Ja den artikeln har jag sett men det framgår inte när och hur dessa uppgraderingar blir tillgängliga.

Skickades från m.sweclockers.com

Framgår att H100i är fullt kompatibel, utan något extra. (Såg inte att du hade en GTX först)
H100i v2 samt GTX är det inte.

Skicka frågan @corsair+johan

Permalänk
Medlem

Jag söker bracket till min H110i gtx vilket på deras hemsida verkar finnas en AMD bracket som jag antar skall passa.
Men hur jag snabbt får tag i den till Sverige är ett större frågetecken.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av 220volt:

Hej.

Är det någon som lyckats luska reda på någon information om huruvida Corsair kommer erbjuda fästen som passar till AM4?

Skrivet av Triton242:

Jag söker bracket till min H110i gtx vilket på deras hemsida verkar finnas en AMD bracket som jag antar skall passa.
Men hur jag snabbt får tag i den till Sverige är ett större frågetecken.

Halloj!

Vi erbjuder att skicka ut AM4-brackets gratis till de som behöver, mera information om hur det fungerar och vilka kylare som är kompatibla, kika in denna länk, scrolla ner en bit så kommer ni till information om kylare.

http://www.corsair.com/ryzen

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Halloj!

Vi erbjuder att skicka ut AM4-brackets gratis till de som behöver, mera information om hur det fungerar och vilka kylare som är kompatibla, kika in denna länk, scrolla ner en bit så kommer ni till information om kylare.

http://www.corsair.com/ryzen

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Tack så mycket!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av 220volt:

Tack så mycket!

Tack själv du!

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan