Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Gamingskärm, Asus 27" 144Hz MG279Q

Permalänk
Medlem

Gamingskärm, Asus 27" 144Hz MG279Q

Säljer nu denna skärm då jag helt enkelt skaffat en större. Varit supernöjd med den men kände det var dags för lite större skärm då jag primärt använder skärmen för jobb.

Inga defekta pixlar vad jag sett den tid jag haft skärmen. Klistermärken kvar på foten då jag helt enkelt använt ett annat monitorfäste.

Inköpt från CDON för knappt 2,5 år sedan för 6100 kr. Nypris idag är ca 6000 kr.

Dessvärre har jag ej kvar emballage och skickar således ej skärmen.

Mer information om skärmen kan hittas på:
https://www.asus.com/ROG-Republic-Of-Gamers/MG279Q/
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3080082

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi Stockholm någon gång snart? Hade gärna velat köpa denna skärm men kommer dessvärre inte kunna ta mig ner till Jönköping

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Har du vägarna förbi Stockholm någon gång snart? Hade gärna velat köpa denna skärm men kommer dessvärre inte kunna ta mig ner till Jönköping

Antagligen har jag det (i jobbet), men det är först om några veckor.

Helst vill jag sälja den innan dess

Permalänk
Medlem
Skrivet av tripodz:

Antagligen har jag det (i jobbet), men det är först om några veckor.

Helst vill jag sälja den innan dess

Förstår det! Men om du ändrar dig angående skicka skärmen och kan hitta emballage + kartong för detta så är det bara att höra av sig!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi kalmar eller växjö? Vill du byta mot en asus pb287q, lite större än din skärm, sen är extra skärmyta alltid nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Förstår det! Men om du ändrar dig angående skicka skärmen och kan hitta emballage + kartong för detta så är det bara att höra av sig!

Absolut, om jag inte fått sålt den innan jag åker till Sthlm nästa gång hör jag av mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Har du vägarna förbi kalmar eller växjö? Vill du byta mot en asus pb287q, lite större än din skärm, sen är extra skärmyta alltid nice

Dessvärre inga planer på att åka förbi Kalmar eller Växjö. Byte är heller inte intressant då jag redan har en ny skärm (34" ultrawide).

Permalänk
Medlem

Tja

Intresserad av skärmen.

Kan hämta skärmen imorgon eftermiddag(onsdag) för det givna priset om det låter bra. Jobbar utanför Huskvarna så det borde bara vara att svänga förbi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kovu:

Tja

Intresserad av skärmen.

Kan hämta skärmen imorgon eftermiddag(onsdag) för det givna priset om det låter bra. Jobbar utanför Huskvarna så det borde bara vara att svänga förbi.

Hej,

Det fungerar fint. Vilken tid skulle passa ungefär?

/ Magnus

Permalänk
Medlem

@tripodz: Om jobbet går relativt bra så borde jag ha vägarna förbi runt 5 om du är fri
Bara att skicka ett pm med kontakt detaljer så hör jag av mig/åker till angiven plats

/K

Permalänk
Medlem

Skärmen är nu såld. Tack alla för visat intresse

/ M