PSN Store nere för underhåll i eveghet PS3?

Permalänk
Medlem

PSN Store nere för underhåll i eveghet PS3?

Är det bara jag som hela tiden jag vill in på psn store från mitt ps3 får meddelandet att det är nere för underhåll ? Använder inte PS3et så mycket längre då 4an tagit över men vill ändå kolla ibland vad som erbjuds. Men varje gång jag testar så kommer meddelandet upp och har varit så i månader.
Något man kan göra? eller Sony har bara slutat med supporten på ps3et?
Har senate uppdateringen
tästat (vad jag mins ) att bygga om databasen men ingen tur.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Det du ser är standard felmedelandet.

Först kan du kolla så klockan är korrekt på PS3'an är den inte det kommer du inte åt butiken.
Efter det kan du testa att radera store appen och ladda ner den igen ( Tryck Triangel på Store och välj Delete ) Starta appen igen så bör den ladda ner senaste uppdateringen o.s.v.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

@Tenerezza: Okej får testa när tiden finns Tack

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Det du ser är standard felmedelandet.

Först kan du kolla så klockan är korrekt på PS3'an är den inte det kommer du inte åt butiken.
Efter det kan du testa att radera store appen och ladda ner den igen ( Tryck Triangel på Store och välj Delete ) Starta appen igen så bör den ladda ner senaste uppdateringen o.s.v.

Tog bort och installerade ps store och det fungerade

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.