Permalänk
Medlem

144 hz skärm köpes

Söker 144 hz skärm för ca 1k. Helst BenQ men skicka alternativ

Även om någon sitter inne med am3 moderkort är av intresse och isåfall kanske ett chassi om am3 moderkort säljs.

Ser helst att det finns i Helsingborgs-området

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Har en ca 1 år gammal Acer GN246HL (1080p, 144 Hz) i nyskick till salu. Komplett med kartong, kvitto och alla tillbehör.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2603257

Hade tänkt mig ca 60% av nypriset, d.v.s. 1500 kr?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Har en Benq XL2411Z som jag tänkt skapa en annons för här på marknaden, men hade tänkt avvakta tills efter jobbet då jag blev osäker om kartongen finns kvar. Skulle den vara av intresse i så fall. Kommer behöva skickas då jag bor i Örebro därav kartongen är avgörande.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av Augustini:

Har en Benq XL2411Z som jag tänkt skapa en annons för här på marknaden, men hade tänkt avvakta tills efter jobbet då jag blev osäker om kartongen finns kvar. Skulle den vara av intresse i så fall. Kommer behöva skickas då jag bor i Örebro därav kartongen är avgörande.

Hade tyvärr inte kvar kartongen.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Hade tyvärr inte kvar kartongen.

Synd då kan du inte skicka :/ lycka till med att sälja den! (:

Skrivet av Icte:

Hej!

Har en ca 1 år gammal Acer GN246HL (1080p, 144 Hz) i nyskick till salu. Komplett med kartong, kvitto och alla tillbehör.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2603257

Hade tänkt mig ca 60% av nypriset, d.v.s. 1500 kr?

Tack men nej tack (: sugen på en för runt 1k. Dessa skärmar brukar gå ner till 1990 så 50% av det på en begagnad enhet känns rimligt för en gammal skärm. Tack iaf för erbjudandet (:

Permalänk
Medlem

Skulle en BenQ XL2411T vara utav intresse?

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Skulle en BenQ XL2411T vara utav intresse?

Yea det skulle den (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av muli:

Yea det skulle den (:

Tusenlapp + frakt?

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Tusenlapp + frakt?

pm finns

Permalänk
Medlem

Inte riktigt bestämt mig än. Ser helst att jag hämtar skärmen (:

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att annonskapning ej är tillåtet. Egen affär=egen annons.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

F.Y.I Söker fortfarande skärm Undviker helst post (=

Permalänk
Medlem

Nytt Fractal Design R5 chassi

Skrivet av muli:

Söker 144 hz skärm för ca 1k. Helst BenQ men skicka alternativ

Även om någon sitter inne med am3 moderkort är av intresse och isåfall kanske ett chassi om am3 moderkort säljs.

Ser helst att det finns i Helsingborgs-området

Läs hela annonsen här

Jag har ett helt nytt svart Fractal Design R5 chassi i oöppnad förpackning. Mycket flexibelt, tyst med bra kylning. Kvitto finns med garanti. Finns i Västra Frölunda, Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RolfK:

Jag har ett helt nytt svart Fractal Design R5 chassi i oöppnad förpackning. Mycket flexibelt, tyst med bra kylning. Kvitto finns med garanti. Finns i Västra Frölunda, Göteborg.

Det är en väldigt, väldigt budget dator jag ska bygga ihop till mamma så den där har lite to high specs. Tack för erbjudandet