Gaming laptop HP Omen 15-ax006no i nyskick

Permalänk
Medlem

Gaming laptop HP Omen 15-ax006no i nyskick

Då var det dags att sälja av min gaming-laptop.
Den köptes i nov/dec 2016 då tanken var att jag skulle börja jobba utomlands 1 vecka i månaden. Det blev dock aldrig av, så den har mest suttit och samlat damm. Tänker mig att den förtjänar ett bättre hem!

Datorn fungerar felfritt och är i nyskick. Har som sagt inte använt den mycket alls då jag har en stationär hemma. Kvitto/faktura finns.

Säljer helst datorn "in person", men kan skicka. Då tar jag inget ansvar för eventuella skador vid frakt.
Bor i Södertälje, men har vägarna förbi sthlm ofta.

Specs-
15,6" Full HD IPS-skärm
Intel Core i5-6300HQ
16 GB 2133 MHz DDR4 SDRAM
128 GB SSD + 1 TB SATA
NVIDIA® GeForce® GTX 960M 4 GB
Windows 10

Se hemsida: https://www.netonnet.se/art/dator/barbara-datorer/15-16tum/hp...

Nypris: 9990kr

Pris: 6500kr eller bud.

Kontakt: 0762343692 eller PM.

/Pierre

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar med 4500+ frakt

Permalänk
Medlem

4500kr ligger tyvärr lite under min smärtgräns. Då väntar jag hellre med att sälja datorn och försöker igen vid ett senare tillfälle.
Får se om det blir fler som budar

Permalänk
Medlem

5000kr? Kan hämta.

Permalänk
Medlem

Noterat. Jag har ett bud på 5500kr från en kille som eventuellt plockar upp datorn imorgon. Om han får kalla fötter så hör jag av mig

Permalänk
Medlem

Kan plocka upp den på en rast under dagen om han ändrar sig. Slänger in en pingvinstång också Har du swish?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hmm. Tror inte att jag vill ta med hela datorn med emballage till jobbet. Tar det hellre efter 16 nån gång. Om han får kalla fötter. Alternativt 5500kr+ pingvinstång idag, om du vill
Joodå, jag har swish!

Permalänk
Medlem

Skickar i PM istället

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Såld för 5k.