Märkligt pris på Biostar B350GTN och X370GTN ...

Permalänk
Medlem

Märkligt pris på Biostar B350GTN och X370GTN ...

Såg precis att mITX-brädorna Biostar X370GTN och B350GTN finns på proshop, men märkligt nog har B350GTN en prislapp på strax över 2 papp, medans X370GTN är 1.5 papp.

Märkligt!

x370

b350

länkar
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ulph:

Såg precis att mITX-brädorna Biostar X370GTN och B350GTN finns på proshop, men märkligt nog har B350GTN en prislapp på strax över 2 papp, medans X370GTN är 1.5 papp.

Märkligt!

x370

b350

Kan inte förklara Proshops prissättning, men just att du nämner "listpris" (i titeln) undrar jag om det inte är missriktat?
Jag tror snarare att det är Proshop som satt (kanske av misstag) de inbördes underliga priserna alldeles på egen hand.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Kan inte förklara Proshops prissättning, men just att du nämner "listpris" (i titeln) undrar jag om det inte är missriktat?
Jag tror snarare att det är Proshop som satt (kanske av misstag) de inbördes underliga priserna alldeles på egen hand.

Sant, fixar titeln.

Ja det måtte vara snubbel i prissättningen från proshops håll.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mejlade mina observationer till proshop och de har nu justerat priset. Något om att leverantörer som ej hade på lager och levererade fel pris i sin tur.

Denna tråd är väl kanske inte av allmänintresse så en moderator får gärna ta bort.

Skickades från m.sweclockers.com