Permalänk
Medlem

Vad rekommenderar ni för tangentbord?

Jag har kollat runt på olika tangent bord men sitter fortfarande efter ungefär så här 3års tid med mitt skruttiga Razer blackwidow ultimate tangentbord och känner att jag behöver ett nytt... dessvärre vet jag självklart inte vilket jag ska köpa, har ni några förslag på bra tangentbord?
har kikat på xtrfy k2, men det är så satans dyrt haha

Permalänk
Medlem

Det finns en samlingstråd som behandlar detta. Du borde kunna hitta flertalet rekommendationer där.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Vad är det som är fel på blackwidow om jag får fråga?

Tänker bara att det är ändå är rätt hyfsat tangentbord och jag tror nog ändå att du får nog va beredd på att lägga en del för att få något som känns märkbart bättre.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Hur har du lyckats få ett mekaniskt tangentbord skruttigt på bara tre år?

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk

Utgå från http://www.sweclockers.com/forum/trad/1105286-guide-mekaniska... och gå loss. Själv föredrar jag enkelheten i Qpads tangentbord och mitt verkar snudd på odödligt.

Permalänk
Medlem

@zather: Det är Absolut inget fel alls på black widow, men har haft det så pass länge att jag ville ha något nytt!

Permalänk
Medlem

@Findecanor:Det spelar väl ingen roll hur gammalt det är? vill ja ha en uppdatering för att tangentbordet inte känns rätt så är det väl mer än rätt att försöka hitta något annat?

Permalänk
Medlem

@dretrenador: Ska kika in det!

Permalänk
Medlem

Corsairs mekaniska är underbara.