Jag förmodar att CDON har övervakning på lagret, då i princip alla lager har det. I alla fall över ut och inlastning.
Om de har det över paketeringen har jag ingen aning om men det kan jag gissa att dom har.
Är bara bekant med kameror på fraktterminaler och det är inte lätt att utläsa information från dessa kameror mer än att man kan kolla om någon pall blivit fellastad eller så. Inte så att man kan zooma in och utläsa fraktlappar med hög kvalité.
Hur kan jag inte vara hjälpsam då jag skrivit flera gånger att han borde kontakta cdon och vara ärlig?
Jag säger bara att inget allvarligt kommer hända. Det värsta som kan inträffa är att han får betala dubbelt, men nekar han och säger att kläderna låg uppdelade i 2 paket så kan han omöjligt bli dömd. Låt paketet vara i ett par månader så är det extremt osannolikt att någon kommer kontakta dig gällande paketet. Jag fick dubbelt utbetalt av komplett en gång, lät pengarna vara och 1 månad senare kom ett mail att dom ville ha pengarna. Snabbt och gjort betalade jag tillbaka pengarna. Men att någon skulle komma och kräva pengar för något flera år efter ditt köp? Nej, det håller inte.
Jag har både en polis som utreder miljöbrott och en försvarsadvokat i relativt nära krets så vet en del.
Men som sagt, lättare och bara vara ärlig. Lönar sig i längden.