Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

På jakt efter nya lurar!

Hej!

Letar nya hörlurar till datorn.
Har för nuvarande ett par Qpad qh-90, dem funkar bra men skulle vilja ha några med lite bättre ljud i för musik.
Osäker om jag ska ha gaminglurar eller inte.
Jag använder Supra nitro till telefonen och dem gillar jag skarpt.

Hittade dessa på rea: http://cdon.se/hemelektronik/marshall-monitor-bt-p40442826
Är det någon större skillnad mellan dem och supra nitro ljudmässigt?
Får man något vettigt för omkring 2k? Kom gärna med tips om ni har

Permalänk
Medlem

@grodfan: Vad är et för typ av lurar du vill ha. Gällande ljud profil storlek?

Permalänk
Rekordmedlem

Elgiganten har kampanjer på Philipslurar, det verkar skilja lite på vad som finns i olika butiker men de är värda att kolla på nu när de är billigare.
Jag gillar AKG och har ett par K701 som vardagslurar för hemmabruk, den och dess syskon är intressanta i 2000kr klassen.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

@grodfan: Vad är et för typ av lurar du vill ha. Gällande ljud profil storlek?

Hej!
Inte så insatt i detta, kan du omformulera frågan vad du menar med ljud profil storlek?

Permalänk
Medlem

@grodfan: vill du ha ha bass, klara ljud detaljer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

@grodfan: vill du ha ha bass, klara ljud detaljer?

Ja, gärna. Har du något tips på sådana lurar?
sry för sent svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Elgiganten har kampanjer på Philipslurar, det verkar skilja lite på vad som finns i olika butiker men de är värda att kolla på nu när de är billigare.
Jag gillar AKG och har ett par K701 som vardagslurar för hemmabruk, den och dess syskon är intressanta i 2000kr klassen.

Tack för tips!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Beyerdynamic DT 770 Pro
+ modmic
Kanske?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW