Permalänk

Linksys WRT 1900 ACS

Säljer min Linksys WRT 1900 ACS.

Finns för avhämtning i Stockholm/Årsta. Kan även skickas, mottagaren betalar fraktkostnaden.

Budgivningen börjar från 1200 kr
Tror att frakten blir cirka 100 kr
Budgivningen avslutas senast den 25/9.

Och vill jag tillägga; jag förbehåller mig rätten att avsluta auktionen så snart jag anser att ett "schysst bud" är lagt. Oavsett om någon bjuder över!

Förskottsbetalning via Swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."

Permalänk
Medlem

Har du testat räckvidden på den där? Letar uppgradering just pga räckvidd/bandbredd problematik med min D-Link som annars skall ha högre genomströmning i teorin.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk

@Regert: Hej.
Inte annat än att jag har den i en 60-talslägenhet med tegel och betongväggar och har aldrig haft några problem överhuvudtaget.
Fungerar som en klocka. Har nu en Ubiquiti AC-Pro som faktiskt har aningen sämre täckning. Borde säga en del då Ubnt gör riktigt bra "skit" enligt min mening,
/QP

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."