Destiny 2 och Assassins Creed Origins

Permalänk
Medlem

Destiny 2 och Assassins Creed Origins

Säljer Destiny 2 och Assassins Creed Origins som aktiveras med kod. Läs igenom villkoren på respektive länk nedan för att se ifall du kan lösa in koden. Det är köparens ansvar att se till att denna kan lösa in koden enligt länkarna nedan. Vill ha 250 kr per kod.Koden skickas när jag mottagit betalning som sker via Swish.

OBS! Destiny 2 går att redeema med de flesta GTX 1080/Ti, Assassins Creed Origins Asus GTX 1060-1080Ti (STRIX).

Assassins creed: promotion.asus.com/en/nordics/ACO
REDEMPTION INSTRUCTIONS
Buy an ASUS graphics card or ASUS monitor from a participating dealer
Complete the entry form and upload your invoice, including ASUS code, from 27/10 until no later than 23/01/2018
Get your Assassin’s Creed Origins Uplay code by email
Redeem your code on Uplay.

Destiny 2: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/destiny-2/

REDEMPTION INSTRUCTIONS
To redeem your promotional code for Destiny 2 please follow the steps below:
Install your qualified graphics card and update or install the latest version of GeForce Experience here.
Open and log into GeForce Experience (Version 3.2.2 or higher).
Go to the Account drop-down menu and click “REDEEM”.
Paste your coupon code from your qualifying bundle purchase and click “REDEEM”.
At this point your coupon code will be permanently associated to your NVIDIA account.
Please note, after redeeming your coupon code, you have 7 days to complete the remaining redemption steps below before the code expires.
A window will pop up asking you to log into your Blizzard account.
Log in with your Blizzard account.
Confirm your account and click “REDEEM”.
Congratulations you’ve successfully redeemed your code for Destiny 2.
Destiny 2 will be added to your “GAMES” Tab in the Blizzard Desktop App prior to the PC Game Launch.

Qualifying graphics cards, systems, or laptops: GeForce GTX 1080 Ti, GeForce GTX 1080, GeForce GTX 1080 Ti systems, and GeForce GTX 1080 laptops. Internet connection required. Destiny 2 game codes may only be redeemed until December 31, 2017.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har fått bud på 200kr för Assassins Creed Origins.

Permalänk
Medlem

Jag har bud på 200kr för Destiny 2 nu också, skriv gärna bud i tråden istället för privata meddelanden

Permalänk

Du kan inte genomföra Assassin's Creed Origins konverteringen till en uplay nyckel? Du får 300kr från mig då. Osäker på processen med att ladda upp kvitto m.m...

Skickades från m.sweclockers.com

Ytterligare förklaring
Permalänk
Medlem
Skrivet av RichOnPeers:

Du kan inte genomföra Assassin's Creed Origins konverteringen till en uplay nyckel? Du får 300kr från mig då. Osäker på processen med att ladda upp kvitto m.m...

Skickades från m.sweclockers.com

Även jag erbjuder 300 kr om du kan göra det ovanstående.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Jag behöver inte att du aktiverar. Mitt bud ligger på 200kr för assassins som sagt.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Det bör inte vara några problem att konvertera nyckeln till Uplay misstänker jag så 300kr ligger budet på där. Budgivningen tänkte jag avsluta om ett par timmar ungefär.

Permalänk
Medlem

325 kr bjudet för ACO. Då vill jag ha uplay koden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Bjuder 210 kr för Destiny 2

Permalänk

350kr för Origins Uplay koden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det sket sig med att få ut Uplay-koden då jag inte hittar något S/N på mitt grafikkort (ingen kartong då jag har köpt en fyndvara). Aktiveringskoden för spelen är dock unik för mitt kvitto så den är det inget problem med.

Avslutar budgivning nu, Assassins Creed Origins går till Lankfisher, Destiny 2 till lybo. Jag skickar PM till respektive.