Vilket soundbar ska ja välja 6000-16000kr

Permalänk
Medlem

Vilket soundbar ska ja välja 6000-16000kr

Hej!

Jag är på jakt efter en soundbar då jag har ganska minimal plats höger och vänster om TV.
Det jag har tittat på och lyssnat på är en Sonos Playbar + sonos SUB. Jag är jätte nöjd med ljudkvaliten av dessa 2 tillsammans.
Men då jag är ganska lost på ljud och inte blir klokare av att googla frågar jag er.
Finns det andra alternativ som funkar lika bra? till bättre pris? Hittade lite Yamaha med multicast. Verkade som de fungerade typ lika som sonos?

Permalänk
Medlem

@Eawo: 6-16000 kr är ett väldigt stort prisspann. Finns en uppsjö produkter inom det.

Jag skulle vilja slå ett slag för https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4266967

Väldigt bra ljud och atmos höjer känslan om man har UHD blu-ray spelare. Testat hos en polare med hans xbone och det vart riktigt grymt.

Vet inte hur den har med ljudstreaming men för det priset kan du enkelt skaffa en t.ex. Sonos Connect och köra trådlöst streamat ljud för vad du vill och ändå ha massor med pengar kvar.

Permalänk
Avstängd

Tänkte tipsa om samma som ovan, onödigt Att lägga så mycket mer på en soundbar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ja skrev ett brett spann för jag antar att man kan få bra ljud billigare än vad sonos playbar+sub kostar. ska kolla in LG SJ9 Den ser nice ut på bilder iallfall