Permalänk
Medlem

Liten vedkamin Laxen 1

Hejsan!
Nu när SLI och supervarma grafikkort är lite ute så kanske du undrar hur du nu ska värma upp din grotta!
Här är lösningen för dig!

Jag (antar) att intresset är ganska svalt (roligt va?) för en vedkamin här på Sweclockers, men man vill ju stödja sidan.

Front med lucka och kokring med platta av gjutjärn, i övrigt av 2 mm stålplåt. Längd: 45 cm. Höjd 40 cm, varav benen 20 cm. Bredd: 30 cm. Vikt: ca 15 kg. Värmeyta: ca 0,6 m2

Tre stycken rör på 1 meter vardera som räcker för de flesta mobila användningarna + en rökhuv.

Vi har använt den endast en gång och inte en enda rostfläck. Spissvärtan är fortfarande ny på den.

Vi köpte den till vårat stora tält som vi använder på vintern men nu med en flytt och en gammal hund så blir det inga mera vinteräventyr på ett tag framöver och den tar upp plats i mitt redan lilla lägenhetsförråd.

Hela paketet med frakt kostade mig runt 3200-3400:-

Så jag tänkte mig väl runt 2500:-

Garanterat endast för avhämtning.

Finns i Handen

Säljer till vem jag vill, när jag vill, om jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem

well, börjar det ploppa upp mer annonser med bilar, kaminer o allt omkring så lär nog fler med mig snart tröttna på att kolla annonserna på daglig basis.. Så att säga att du stödjer sidan är i mina ögon lite missvisande, men du sparade några kronor jämfört med att annonsera den på blocket iallafall?

Permalänk
Medlem

nu har man snart sett allt...

Permalänk
Medlem

Dom där har ingen asklåda eller liknande va?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@M_X_E_Q: Om jag någon gång per dag luskar igenom annonserna utan att jag egentligen söker något specifikt utan kanske stöter på något jag faller för, skall jag då gå igenom en kategori åt gången eller vad är det du försöker föreslå? Du länkade dessutom en trasig länk.

Om du missade hela poängen med mitt inlägg så menade jag att om vi alla hjälps åt och hålla annonserna till saker rörande datorer så hålls intresset uppe, börjar det ploppa upp bilar, kaminer och annat kommer nog större delen av oss snart fly tillbaka till blocket.

Permalänk
Medlem

Håller med Nallas. Vad gör en Kamin på sweclockers annonsmarknad? Palla.
/Boten

Permalänk
Medlem

Såld!
Tack för visat intresse!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4770k still going strong.