Starwars galaxies beta

Permalänk
Medlem

Starwars galaxies beta

Blev uttagen till att beta testa detta spel
men dom jäklarna ska ha $40.38
för att skicka skivorna.
No way
beta testade generals och det kostade då fan ingenting:mad:

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

sälja

Intressarad av att sälja eller?

Permalänk
Medlem

Re: Starwars galaxies beta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Blev uttagen till att beta testa detta spel
men dom jäklarna ska ha $40.38
för att skicka skivorna.
No way
beta testade generals och det kostade då fan ingenting:mad:

leta upp nån på swg forumet som köper skivorna (bör inte vara svårt, var helt fullt med trådar med folk som gnällde att dom ville ha betan sist jag kollade), också tar du ena cdkey så får dom en cdkey och skivorna..
alltså, när "du" betalat skivorna får du en cdkey också kan du ladda ner betan, och sedan följer även en cdkey med skivorna..

Permalänk
Medlem

Men vänta nu, vill dom att man ska betala för att beta testa ett spel ?
Bah, det var lågt av dom

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Medlem

jo 40 dollar ska dom ha

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^Clubz
Men vänta nu, vill dom att man ska betala för att beta testa ett spel ?
Bah, det var lågt av dom

och det värsta är att det är så fruktansvärt buggigt så det går nästan aldrig att spela.. och när du väl lyckas komma igång så tar det inte länge innan nästa (eller samma) bugg kommer och gör så du tex inte kan röra dig och måste vänta till servern startas om (som kan ta hur länge som helst).

edit: jag rekommenderar alltså inte att köpa betan, utan låt nån annan köpa din beta och ta bara en cdkey.. fast det är alltså typ 6$ för skivorna, och 40$ för frakten till europa (5$ till usa)

Permalänk
Medlem

betan kostar 5.95$

Det e frakten som kostar 40$

Dessutom tycker jag det är värt pengarna att kunna spela i (nästan) 2 månader utan kostnad

Permalänk
Medlem

2 månader.. ~$46 .. massvis med buggar
Njae

Permalänk

Jag fixade min beta i går, jag skrev på SWG forumet och efter bara 30sec så var det en som ville köpa det åt mig, och nu sitter jag här ock laddar ned spelet och har en CD Key!! (Jag betalade ingenting)

Man får 2 CD Keys: En direkt när man har beställt skivan och en på skivan!!

Är det många här på Swec som betar SWG?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinata_kai
Jag fixade min beta i går, jag skrev på SWG forumet och efter bara 30sec så var det en som ville köpa det åt mig, och nu sitter jag här ock laddar ned spelet och har en CD Key!! (Jag betalade ingenting)

Man får 2 CD Keys: En direkt när man har beställt skivan och en på skivan!!

Är det många här på Swec som betar SWG?

Fet röta du har då!!! =D

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

var laddar man ner hela spelet?

Jag trodde man var tvungen att köpa hem beta-skivorna?

Permalänk
Avstängd

uääääääääääääääh!
satan vad jag vill ha det..
och hur innåt helvette kan det kosta 40 $ att skicka skivorna!
att skicka en box med kanske 5skivor kostar MAX 30 $ till sverige !
uuuh.. så måste man ha cd-key?
uäääääh...
nån som har, såfall vill jag lungt få den!!!!

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Medlem

Får jag säga "LOL" ? Att testa beta-versioner är ju ett arbete man gör åt utvecklarna för att hitta buggar, det borde man få betalt för, inte betala för. Sinnessjukt.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Fet röta du har då!!! =D

nja, det är inga som helst problem att pracka på skivorna på nån annan, finns hur många som helst som vill ha dom..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
var laddar man ner hela spelet?
Jag trodde man var tvungen att köpa hem beta-skivorna?

efter att man betalat skivorna har man även möjligheten att ladda ner betan, och man får då även en extra cdkey.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
Får jag säga "LOL" ? Att testa beta-versioner är ju ett arbete man gör åt utvecklarna för att hitta buggar, det borde man få betalt för, inte betala för. Sinnessjukt.

mm, det är fruktansvärt snålt, även om dom påstås "bara" ta betalt för kostnaderna för skivorna (6$) plus frakt såklart (5$).. sen att dom bara skickar med UPS eller vad dom heter och att det därför kostar 40$ att skicka till europa är ju också helt sjukt..

Permalänk
Medlem

Dålig stil

Riktigt uselt att lura pengar av fansen. Har man blivit uttagen till betan borde man kunna ladda ner "spelet" från dem.

Permalänk

Det kostar 40$ p.g.a. att dom "måste" skicka med UPS, det är den ända valmöjligheten man har!!

Man laddar ned spelet via ett litet program som vem som helts kan ladda hem, oavsett om du beta testa eller inte, men sedan för att få programet att ladda hem spelet så måste du skriva in CD Keyn!!