Permalänk
Medlem

X99-A II samt i7 5820K säljes

Är dags för mig att göra mig av med mitt moderkort och CPU då jag beställt nya delar. Båda komponenterna är inköpta tillsammans på webhallen och har straxt under ett års garanti kvar (skickar kvittot på mail till köparen om så önskas).

Asus X99-A II
Kommer med originallåda

Intel i7 5820K

1500 kr styck är startpriserna för båda.

Säljer helst båda tillsammans, går att hämta straxt utanför Göteborg eller om det ska skickas så står köparen för frakten.

Tar emot Swish eller överföring till bankkonto.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Med all repsekt till priset men budar 2000kr + frakt

Permalänk
Medlem

@anon254573: Noterat, priserna är inte sätta i sten men är vad jag helst vill ha för dem.

Permalänk
Medlem

@Xyberly: jag är eventuellt intresserad, har du vägarna förbi Jönköping eller kan du skicka med blocketpaket?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Medlem

@b3h4ppyn0w: Har inte vägarna förbi där, men är villig att skicka med vilket fraktsätt du vill som finns tillgängligt. Är ditt bud då för 1500 kr styck?

Permalänk
Medlem

@Xyberly: tänker inte ge 1500kr styck då man idag får en 6-kärnig ryzen med bra ett moderkort för ca 3500kr, kan ge 2500kr men vill kunna funktionstesta först och jag har troligtvis inte vägarna förbi Göteborg den närmaste tiden

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Medlem

@b3h4ppyn0w: 2500 kr kan jag gå med på, men delarna kommer monteras ur den här datorn när jag fått min nya processor och moderkort vilket jag tror kommer ske nu i veckan. Och jag har inte tillgång till extra komponenter för att testa dem utanför chassi, men som sagt, det är delarna som sitter i min burk just nu så fungerar gör dem.

2500 kr med frakt inkluderad så är de dina om inte någon annan budar högre.

Permalänk
Medlem

@Xyberly: bra pris men jag såg precis att blocketpaket ej var tillgängligt fram till årsskiftet och jag är lite sugen på zen 2 som lanseras nästa år så jag avvaktar beslut till helgen då jag helst gör affär öga mot öga, om du får andra bud får du prioritera dem

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Asus Crosshair 7 Hero - AMD Ryzen 9 5900X - Noctua NH-D15S Chromax - G.Skill Trident Z 32 GB 3600MHz CL14 - Seasonic Prime Ultra Platinum 750W - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Samsung 970 Evo Plus 2TB -Intel 520 480GB - WD Caviar Black 1TB - Asus RTX 3080TI Strix OC - 2x Asus PG279Q - Logitech G703 - Asus Strix Scope TKL Deluxe - Logitech G840 - Beyerdynamic Custom One Pro & Beyerdynamic Custom Headset Gear

Permalänk
Medlem

Fått bud i PM nu på 2500 kr plus frakt, vilket just nu är det ledande budet.

Permalänk
Medlem

Hej. Är kvar eller sålda? Är intresserad av cpun och bor i GBG.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Jaw_B: Finns fortfarande kvar, 2500 kr är fortfarande högsta budet. Har tänkt avsluta affären under morgondagen då jag mest troligt får hem min nya processor på torsdag.

Permalänk
Medlem

Hade du vart intresserad av att sälja enbart cpu för 1500?

Permalänk
Medlem

@Jaw_B: Säljer helst båda tillsammans när jag har en som är villig att köpa båda, så då går det andra budet före.

Permalänk
Medlem

@Jaw_B: Då jag inte fått något slutgiltigt svar från någon av de 2 som var intresserade av båda delarna så kan jag ta och släppa processorn för 1500 om jag inte fått något svar innan dagens slut från de andra.