Köpes bättre z270 alt z170 moderkort i ATX storlek

Permalänk
Hedersmedlem

Köpes bättre z270 alt z170 moderkort i ATX storlek

Hej på er!

Är på jakt efter ett z270 alt z170 kort till en 6700k även paket ink minnen kan vara intressant men cpu finns redan. Obs alla lite bättre z270 och z170 är av intresse oavsett fabrikat etc.

OBS jag förväntar mig att säljaren har testat kortet och har i alla fall grundläggande kunskaper kring esd-skydd tex inte dammsugit i datorn, skitit i esd-armband vid montering, inte lagt kortet PÅ utan i esd-påsen osv. Kort och gott söker säljare som har lite koll på hur man hanterar datordelar.

Har du inte rätt verktyg eller knowhow, men har kortet monterat (av någon som passar in på ovan)? Inga problem jag kan komma med verktyg och montera ur kortet själv.

Föredrar upphämtning inom en radie om 10mil från Kungsbacka (3 mil söder om Gbg)

Kortet behöver inte vara rengjort men det skall vara i fullt funktionsdugligt skick och i/o plåten skall vara med.

Rätt kort och rätt säljare = bättre pris

Mvh Micha

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Har en Asus Z270-P kan säljas med en i3 7100 eller utan.
Ge mig ett bud om du är intresserad.

Kartong, io plåt och alla tillbehör medföljer. Tror att det kan vara lite garanti kvar också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Hedersmedlem

@Nzt: Sry P-modellen är lite väl instegs för det jag söker, men tack i alla fall

Mvh Micha

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

jag säljer detta kortet just nu och det e bra med krut i det , hade en i5 7600k som klockade 5.1ghz på cpun och 3200mhz på mina 2666mhz corsair vengeance. och allt det utan att gå över 1.28v

https://www.tradera.com/item/341369/382999854/gigabyte-ga-z27...

Visa signatur

Intel i9-13900KS EK direct die | ASUS Strix Z790 H-Gaming | ASUS TUF 4070 TI 12gb
Fractal Meshify s2 | Corsair shift Rm1200x | Trident z5 7800 c34
Kingston Fury Renegade 1Tb System + 3x2TB kingston fury NVMe
Samsung Odyssey Neo G7 4K 144hz 43" | Corsair Virtuoso XT RGB
EK FL240+D5 pump, 360x2 45mm rads | Logitech- G915 TKL , G502 X