Permalänk
Medlem

Radeon 290x

Radeon 290X säljes.
Grafikkort som det var tänkt att grannen skulle köpa men han sa idag att han skulle gå för något nytt.
Han har haft det ett par månader efter jag bytte till Vega 64.
Själv märkte jag inte mkt skillnad i mitt CS spelande vid bytet så det hänger med ganska bra fortfarande.
Vi sätter ett start bud på 500kr så får vi se var det leder.
Frakten betalar givetvis budgivare.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

@brackemannen:

Är det referensmodell av r9 290x??

Permalänk
Medlem

Skulle tro det suger inifrån och blåser ut ur chassi

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

@brackemannen:

Ok, har dålig erfarenhet av sådana kylare men kan inleda med 400 + frakt (Förutsatt att frakt ligger under 100 kr)

Drar tillbaka, läste mer om r9 290x reference, ser ut att gå rätt varmt, och strömförsörjningen kan bli för mkt för det nätagg jag har.

Permalänk

200 + hämtar

Permalänk
Medlem

550 kr ink. frakt.

Permalänk
Medlem

Hej, ifall det funkar som det ska så 550 kr exklusive frakt, dvs plus fraktkostnad

Permalänk
Medlem

Bud noterade
Håller budgivning öppen till fredag då jag inte har möjlighet att skicka innan helgen iaf.
Upphämtning prioriteras kan jag säga ifall buden är lika, dels för att kontrolleras på plats samt att det spar besvär

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

Hej igen, då jag vid två tidigare tillfällen blivit lurad här på sweclockers så skulle jag bli jätteglad ifall du bara skulle kunna lägga upp en bild på kortet tillsammans med en handskriven lapp visandes ditt användarnamn här på sweclockers.
Måste annars tyvärr dra mig ur budgivningen samt nya vidare bud, jag hoppas att du förstår och inte har något emot detta. Jag är absolut ingen skojare och har goda köpreferenser sedan anno 2015 här.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=7...

Permalänk
Medlem

Som jag sa tidigare så har grannen mitt kort i sin dator, men visst om det blir affär så kan väl jag lägga ut en bild med allt du vill ha ink. mina uppgifter med telenr m.m.
Har varit medlem här ett bra tag och finns inte en chans att jag skulle skita ner mig på några hundringar, men kan ändå förstå din oro.
M.v.h Jörgen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

Är inte meningen att vara besvärlig, att vilja se en bild på varan som säljs innan man för över pengar i förskott är inget ovanligt. Jag drar mig ur det här.
Mvh Rodde

Permalänk
Medlem

Inga problem.
Självklart hade du fått bild innan du skulle fört över pengar, lycka till på jakten
Jörgen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem

Tmg tyvärr e inte budet tillräckligt för kortet, hade du sagt 550 plus frakt så hade det varit ditt
Behåller kortet så länge, 290 korten är faktiskt bra, synd att sweclockers tog väck det ur grafikkort indexen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av brackemannen:

Tmg tyvärr e inte budet tillräckligt för kortet, hade du sagt 550 plus frakt så hade det varit ditt
Behåller kortet så länge, 290 korten är faktiskt bra, synd att sweclockers tog väck det ur grafikkort indexen

Jag kan säga 600 kr ink. frakt då. Hårtorksmodellerna (referens) av 290X är inte särskilt roliga.

Permalänk
Medlem

Ska se va frakten går på och återkommer
M.v.h Jörgen

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti