Köper stationär/komponenter 6-10k

Permalänk
Medlem

Köper stationär/komponenter 6-10k

Hej!
Köper en stationär för mellan 6-10k eller komponenter. Endast intel från gen 8 och uppåt. Ok om delar saknas. Köper den för att användas mest som bakgrund i studio, måste vara rätt blingig. Ute efter typ detta:

Cpu: Intel gen8+, helst gen 10.
Mobo: RGB
Gpu: Rgb, helst strix, gärna amd faktiskt men allt av intresse. Inget dyrare än 2.5k då jag faktiskt inte behöver prestanda.
Ddr4: rgb förstås, gärna fyra stickor eller två med dummies.
Chassi: lian li O11 svart. Om du har annat skriv, men köper troligen endast detta eller möjligen väldigt clean Fractal.
Agg: tyst och snygg sleave, behöver inte vara fancy men iaf svart strumpa.
Ssd: 512gb som systemdisk, ej Qlc eller sånt. Lagring 3.5" kan vara intressant.
Kylning: endast vatten med Rgb.

Skärm: har du två platta 27" med små kanter kan det vara intressant, kan isf betala mer än 10k om du har hela riggen. Kan hämta i mälardalen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Corsair vengeance 2x8 16gb 3200mhz RGB pro

Permalänk
Medlem

Jag har två agg som är från början av 2020. Ett TX550M och ett RM550X.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har ett EVGA GTX 1080 SC ACX 3.0 som just nu kyls med vattenblock (koppar+acetal) från EKWB. Inget RGB i vattenblocket, tyvärr. Kortet är inköpt 2016-08-14 på Webhallen. Originalkylaren kan skickas med om du inte vill vattenkyla. Tänkte mig 2000 kr för kortet, 500 kr för vattenblocket.

/Johannes

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Quenya:

Hej! Jag har ett EVGA GTX 1080 SC ACX 3.0 som just nu kyls med vattenblock (koppar+acetal) från EKWB. Inget RGB i vattenblocket, tyvärr. Kortet är inköpt 2016-08-14 på Webhallen. Originalkylaren kan skickas med om du inte vill vattenkyla. Tänkte mig 2000 kr för kortet, 500 kr för vattenblocket.

/Johannes

Skulle du kunna pma mig