EVGA SFX PSU 650 watt Gold Modulärt (ev. byte)

Permalänk
Medlem

EVGA SFX PSU 650 watt Gold Modulärt (ev. byte)

Ett EVGA SuperNova GM 650 säljes (alt. bytes, se längre ner). Det är ett SFX-nätagg, modulärt och semi-passivt. Inköpt i år så gott om garanti kvar (kvitto finns). Lite mer effekt än populära Corsair SF 600 SFX. Mer info finns här: https://www.evga.com/products/product.aspx?pn=123-GM-0650-Y1#...

Allt kablage och den söta väskan följer med. Har nog kvar ATX-adaptern (den som gör att man kan köra det i ett ATX-chassi, varför man skulle vilja göra det).

Kom med vettiga bud så löser vi det (inte satt någon exakt siffra).

Alternativ kan ett byte vara intressant - det jag söker är ett grafikkort i nivå med RX470/GTX970 (lite upp går bra) och bonus om det har vattenblock. Ett R9 Nano är också högintressant. Vi kan prata om ev. pengar emellan i PM.

Skickas välemballerat eller hämtas på Södermalm i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

500:- + frakt bjudet

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk

Bjuder 700kr, kan hämta när som då jag bor på Södermalm. Har skickat PM.

Permalänk
Medlem

Tack för buden och i rena pengar så leder @GasCanius - sedan har jag fått ett gäng erbjudanden av GTX970 i PM vilket är intressant.

Sen var har alla R9 Nano tagit vägen? Alt. något annat AMD-kort (enklare för mig som kör Linux).

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

700 + hämta bor i stkhlm

Permalänk
Medlem

Fått bud på 800 SEK i PM.

Fortfarande mest intresserad av byte med lämplig GPU (superbonus om det har vattenblock).

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av bimbim:

Sen var har alla R9 Nano tagit vägen? Alt. något annat AMD-kort (enklare för mig som kör Linux).

Jag har ett, och jag letar efter ett sfx-agg!
Kortet funkar fint, men jag behöver ett kort med mer minne pga 1440p-skärm.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

@heffaklumpmamma och jag har gjort en deal. Stänger annonsen när affären är genomförd.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.